محمدی: به برد مقابل استقلال فکر می‌‌کنیم/ رقابت با تیم‌های متمول سخت است

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۰۰۰۹
محمدی: به برد مقابل استقلال فکر می‌‌کنیم/ رقابت با تیم‌های متمول سخت است
نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره روند تیم پیکان تا اینجای فصل و بازی هفته نهم برابر استقلال به صحبت پرداخت.

نادر محمدی، بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران، درباره تساوی این تیم برابر صنعت نفت آبادان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در ابتدای فصل بازی‌های خوبی انجام دادیم که با امتیاز همراه شد. در بازی با صنعت‌نفت هم نمایش‌مان خوب بود اما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. هر کسی بازی را دیده باشد رای به برتری ما می‌دهد. در نیمه اول عالی بودیم و فوتبال باکیفیت‌مان منجر به موقعیت سازی‌های زیادی شد که باید از آن استفاده می‌کردیم. نیمه دوم اما بازی گره خورد و نتوانستیم کاری از پیش ببریم. در نهایت نتوانستیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

محمدی درباره کار زیر نظر حسینی عنوان کرد: کار زیر نظر ایشان تا این لحظه بسیار خوب بوده و چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام. امیدوارم از این به بعد از او چیزهای جدیدی یاد بگیرم و پیشرفت کنم. تا اینجای فصل آنچنان از خودم راضی نیستم اما امیدوارم با تلاش بیشتر به تیم کمک کنم تا در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم. رویاهای بزرگی دارم و دوست دارم روزی در تیم ملی حضور پیدا کنم.

وی در ادامه درباره هدف‌گذاری پیکان تا انتهای فصل افزود: تیم جوانی داریم اما خودمان بیشتر از اهداف مدیران می‌خواهیم پیشرفت کنیم. سال گذشته هفتم شدیم اما حالا به رتبه‌های بهتری فکر می‌کنیم. رقابت با تیم‌های متمول سخت است اما سعی می‌کنیم بهترین رتبه را کسب کنیم.

محمدی درباره بازی با تیم  استقلال گفت: باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود و در جلسات تمرینی چه کارهایی انجام خواهیم داد اما برای کسب تمام امتیازات به میدان می‌رویم. در هر بازی برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. چه استقلال و چه تیم‌های دیگر.

انتهای پیام// 3

نظر شما
پرونده ویژه