پرسپولیس گمشده‌اش را پیدا کرد

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۰۶:۴۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۰۰۶۰
پرسپولیس گمشده‌اش را پیدا کرد
با حضور بازیکن باتجربه پرسپولیس در ترکیب سرخ‌ها به نوعی می‌توان گفت شرایط بهتری در ساختار تیم گل‌محمدی در میانه میدان رقم خورده است، موضوعی که در دربی اخیر سرخابی‌ها هم به وضوح در برنامه‌های تاکتیکی تیم دیده شد.

به گزارش برنا؛ پس از 5 هفته که خلایی در مقابل خط دفاعی مشهود بود، با بازگشت کمال کامیابی نیا به جمع پرسپولیسی ها شرایط برای کمربند خط میانی سرخ ها رفته رفته سر و شکل بهتری گرفت و تجربه کمال باعث شد پرسپولیس در فاز دفاعی در حضور یک هافبک دفاعی خوب و هماهنگ با تیم شرایط بهتری را داشته باشد، مساله ای که در دربی اخیر هم به وضوح مشخص بود و به نوعی می توان گفت حلقه گم شده بین مدافعان و خط میانی توسط کمال تکمیل شد.

البته پرسپولیس همچنان از حیث بازی‌سازی و حضور یک پلی میکر در فاز هجومی با دغدغه هایی روبرو است اما یکی از مهم ترین اتفاقات که در چند هفته اخیر به چشم می آید این است که با بازگشت کمال به ترکیب، تیم گل محمدی سخت تر گل می خورد. کمال که در دربی در دقایق کوتاهی از بازی پس از تعویض عالیشاه بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت، نشان داد پرسپولیسی ها می توانند روی او حساب ویژه ای باز کنند.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز