عالمی: استقلال باید فکری به حال تساوی‌ها کند/ دربی‌باز درون زمین نبود!

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۰۴۲۱
عالمی: استقلال باید فکری به حال تساوی‌ها کند/ دربی‌باز درون زمین نبود!
پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: ستاره خاصی در دربی ندیدم و در اصلی هیچ بازیکنی بهتر از بقیه نبود.

ایمان عالمی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره بازی دربی و کیفیت آن به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: استقلال و پرسپولیس به واسطه شرایطی که دارند همواره مشکلاتی چون بحث‌های مالی، مدیریتی و حواشی را پیش رو می‌بینند. آن‌ها امسال هم از ابتدای راه تا این بازی درگیر مشکلات بودند و این مساله روی کیفیت قطعا تاثیرگذار بود. دربی آغاز خوبی داشت و چند فشار روی دروازه‌ها را شاهد بودیم اما هرچه جلوتر رفتیم بازی افت کرد و اصلا راضی کننده نبود.

وی درباره عملکرد استقلال در دربی عنوان کرد: آبی‌پوشان با تغییر سیستم به بازی آمدند. نمی‌دانم کادر فنی می‌خواست به سلامت از بازی خارج شود یا خیر اما ماحصل کار تساوی بود. پرسپولیس هم که در بازی‌های گذشته خود تغییر سیستم داده بود این بار به حالت همیشگی برگشت. در نهایت باید گفت بازی اصلا هیجانی نداشت و باید دید در مسابقه برگشت چه اتفاقی می‌افتد.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره انتخاب یک نفر به عنوان بهترین بازیکن دربی گفت: ستاره خاصی در دربی ندیدم و در اصلی هیچ بازیکنی بهتر از بقیه نبود. همه در یک سطح بودند. در استقلال چند دربی اولی داشتیم و شاید این مساله هم در بی‌کیفیت بودن تاثیر داشت زیرا اصلا دربی‌باز در زمین نبود.

آنالیزور اسبق آبی‌پوشان درباره روند استقلال تا اینجای فصل افزود: بازی‌های بدی از استقلال مشاهده نکرده‌ایم اما کسب 5 تساوی متوالی شرایط را نگران کننده کرده است. کادر فنی باید با تمهیدات خود این نقیصه را برطرف کند. به‌طور کلی تغییرات بازیکنان و حضور نفرات در این باره تاثیرگذار است. آبی‌پوشان هنوز در خط هافبک و مدافعین کنار مشکل دارند. یامگا و ژستد هم نتواسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. در بین بازیکنان فعلی که جدیدا خریداری شده‌اند حسین‌زاده بهتر از دیگران بوده و می‌شود به او امیدوار بود.

عالمی درباره احتمال موفقیت استقلال گفت: امیدوارم استقلال بتواند در ادامه راه در مسیر درست بیفتد و بتواند به قهرمانی لیگ برتر برسد. با توجه به پتانسیل آبی‌پوشان فکر می‌کنم آن‌ها بتوانند در ادامه نتایج خوبی بگیرند که البته این مساله منوط به آماده‌سازی بهتر از نظر روانی و تاکتیکی است.

انتهای پیام// 3

نظر شما
پرونده ویژه