تلاش ستاره پرسپولیس برای بازگشت

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۴:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۰۵۴۲
تلاش ستاره پرسپولیس برای بازگشت
ستاره‌ای که در فصل نقل و انتقالات به جمع قرمزهای پایتخت پیوست در تلاش است بازگشت دوباره‌ای را به ترکیب اصلی تیم گل‌محمدی داشته باشد.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی در 5 هفته اول از لیگ برتر با حضور رضا اسدی در ترکیب اصلی اش به میدان رفت که خرید جدید سرخ ها با وجود این که از قابلیت های فنی و فوتبالی بالایی برخوردار است اما نتوانست در حضور اولیه اش در ترکیب خوش بدرخشد و پس از بازی پنجم در جمع سرخ ها به نیمکت نشین محض در تیم گل محمدی تبدیل شد. البته این پایان کار اسدی در پرسپولیس نیست و او این روزها با روحیه و انرژی ویژه ای در تمرینات حضور دارد و در تلاش است جایگاه اولیه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس به دست آورد.

خیلی از کارشناسان شکل و نوع فوتبال اسدی و سرلک را شبیه به هم دانسته و معتقدند از بین او و میلاد حضور یک بازیکن در ترکیب اصلی کمک بیشتری به کمربند خط میانی پرسپولیس می کند و بر این باورند برای کارآیی بیشتر، یحیی باید از بین سرلک و اسدی دست به انتخاب زده و یک گزینه را برای حضور در خط میانی انتخاب کند. با این تفاسیر به نظر می رسد در حال حاضر اسدی برای بازگشت به ترکیب رقیب سرسختی به نام میلاد سرلک را پیش رو دارد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز