علیه قانون جدید تبلیغات محیطی مصاحبه کنید تا کامروا شوید/ وقتی سازمان لیگ همچنان دست و پا می‌زند!

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۰۸۶۵
علیه قانون جدید تبلیغات محیطی مصاحبه کنید تا کامروا شوید/ وقتی سازمان لیگ همچنان دست و پا می‌زند!
سازمان لیگ انگار باور ندارد تبلیغات محیطی به باشگا‌ه‌ها واگذار شده و هم‌چنان دست به دامان مخالفان است.

به گزارش برنا؛ در حالی که باشگاه‌های تهرانی و موافقان تبلیغات محیطی (بخوانید باشگاه‌هایی که می‌خواهند دست‌شان در جیب‌شان باشد) هر روز در تکاپو  هستند تا از این بستر بیشتر درآمد کسب کنند اما هنوز هم که هنوز است،‌ سازمان لیگ درصدد است با خدشه‌دار کردن روند شفاف این مساله، آرامش را از فوتبال بگیرد. آن‌ها این بار سراغ باشگاه‌های کم‌درآمد رفته‌اند و واعجبا که مسئولین این تیم‌ها به جای آن‌که از فرصت به دست آمده استفاده کنند و درآمد بیشتری کسب کنند، هنوز به فکر حمایت از سازمان هستند. آیا در این میان روابطی جای ضوابط حاکم است؟

با حمایت مسئولین وزارت ورزش و جوانان قرار شد تا خود باشگاه‌های میزبان از این راه پولسازی کنند اما اگر سری به سایت رسمی سازمان لیگ بزنید انگار وارد پایگاه خبری مظلومان عالم شده‌اید که از آن‌ها حق‌شان گرفته شده. مصاحبه‌های پرتعداد جهت دار در راستای عدم حمایت قاطع از پروژه انجام تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها یکی از سوژه‌های اصلی است و اگر شما در خانه‌تان با کنسول‌های بازی هم فوتبال بازی کرده‌ و با مسئولین سازمان همسو باشید، نه تنها با شما جهت مصاحبه تماس گرفته می‌‌شود که حتی تصویرتان مانند بیلبورد تبلیغاتی در رسانه سازمان لیگ قرار می‌گیرد.

ای‌کاش حالا که برای اولین بار در تاریخ ورزش ایران این قدم مثبت برداشته شده، مسئولان سازمان به جای سنگ‌اندازی، همکاری‌های بیشتری انجام می‌دادند تا در این اتفاف خوب سهیم باشند نه اینکه این جاده تازه ساخته شده را پر از دست‌انداز کنند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
پرونده ویژه