شریفات: فوتبالم در اراک زنده شد/ خطیبی برای من جایگاه ویژه‌ای دارد

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۱۰۳۴
شریفات: فوتبالم در اراک زنده شد/ خطیبی برای من جایگاه ویژه‌ای دارد
اسماعیل شریفات که از شرایط خود در آلومینیوم رضایت زیادی دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اعلام کرد که خطیبی و آلومینیوم در زنده کردن فوتبالش نقش زیادی داشته‌اند.

اسماعیل شریفات، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک، که این روزها در آلومینیوم بسیار درخشان ظاهر شده درباره شرایط این تیم در جدول به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر در روزهای خوب‌مان قرار داریم. کارمان از حالا به بعد سخت‌تر هم می‌شود زیرا تیم‌ها ما را آنالیز می‌کنند و این نکات کار را برای ما دشوار می‌کند. تا این لحظه نشان داده‌ایم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. آرام آرام پیش می‌رویم تا به هدف خاصی که برای خودمان تعیین کرده‌ایم رسیم.

شریفات در ادامه افزود: 14 سال است در فوتبال حرفه‌ای فعالیت دارم. مدیرعامل فعلی ما هم در اراک و هم در بازی‌های بیرون از اراک کنار ما بوده است. اولویت اصلی خودمان هستیم و اینکه بتوانیم شخصیت تیم را زنده کنیم. از مدیران ایرالکو هم تشکر می‌کنیم.

مهاجم تیم آلومینیوم عنوان کرد: رسول خطیبی جایگاه ویژه‌ای برای من دارد. با مربیان زیادی کار کرده‌ام. فوتبالم امسال شکوفا شده و خطیبی برای من جایگاه ویژه‌ای دارم. هرجا نیاز بوده پاسخ من را به خوبی داده و کمکم کرده است. در سال گذشته در پست مندافع راست بازی می‌کردم و امسال جلوتر آمده‌ام. خدا را شکر تا امروز عملکرد خوبی داشته‌ام.

وی درباره اتحاد تیمی موجود در آلومینیوم گفت: خط دفاعی عالی و کار تیمی‌مان خوب بوده است. همین مساله در خط حمله وجود دارد. تیم‌ ما به معنای واقعی تیم است و همه کنار هم تلاش می‌کنیم به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

شریفات درباره مدعیان قهرمانی اذعان کرد: مدعیان اصلی لیگ استقلال، سپاهان و پرسپولیس و فولاد هستند. ما، گل گهر و مس رفسنجان بر سر سهمیه می‌جنگیم. تلاش‌ می‌کنیم در نیمه بالایی بمانیم. این‌گونه نیست که دوست نداشته باشیم قهرمان شویم اما آرام آرام پیش می‌رویم و می‌خواهیم خودمان را به سطح آن‌ها برسانیم.

وی گفت: اراک پس از اهواز شهر دوم من است و فوتبالم اینجا زنده شد. یکی از اهدافم کسب قهرمانی است و حضور در آسیا. امیدوارم بتوانیم در حذفی یا لیگ موفق شویم و به این آرزوی شخصی دست پیدا کنم.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز