معاون اسبق باشگاه استقلال: هر کسی جز سجادی وزیر ورزش بود تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها واگذار نمی‌شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۵:۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۲۷۱۰۸۴
معاون اسبق باشگاه استقلال: هر کسی جز سجادی وزیر ورزش بود تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها واگذار نمی‌شد
بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اجرای تبلیغات محیطی توسط باشگاه‌ها را امری بسیار مهم در راستای درآمدزایی دانست.

بهرام امیری، معاون اسبق باشگاه استقلال تهران، درباره بحث تبلیغات محیطی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگر همه مسائل مدیریتی هم‌زمان جلو برود، تبلیغات محیطی می‌تواند اتفاق ویژه‌ای باشد. ما می‌توانیم در زمینه‌های دگر هم مسئولیت قبول کنیم. به طور مثال ورزشگاه‌ها به طور کامل در اختیار باشگاه‌ها نیست و باشگاه‌ها برای بازی‌ها آن را اجاره می‌کنند. این روند ممکن است دچار مشکل شود اما همین که باشگاه استقلال در این زمینه پیش قدم شد و توانست درآمدی هرچند کم به دیگر درآمدها اضافه کند نکته بسیار مثبتی است که در سال‌های آینده هم به باشگاه کمک می‌کند.

امیری درباره دیگر راه‌ها درآمدزایی گفت: اصلی‌ترین راه‌های درآمدزایی را می‌توان اسپانسرینگ روی لباس، تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی دانست. حق پخش بخش مهمی است اما باشگاه‌ها از آن محرومند و شما می‌دانید که بیشتر از تبلیغات محیطی هم درآمدزاست. اگر مشکل آن هم حل شود دیگر باشگاه‌ها خودکفا می‌شوند و می‌توانند به درآمدزایی‌های هنگفت برسند.

سرپرست سابق تیم استقلال افزود: بخش خصوصی در هنگام سرمایه‌گذاری، به دنبال ایجاد درآمد است. کمپانی‌ها می‌آیند سرمایه‌گذاری می‌کنند اما اگر سوددهی نباشد کناره می‌‌گیرند.

امیری درباره نقش مدیران در تحقق یافتن این امر گفت: دنبال اسم فرد نیستیم زیرا سال‌هاست که خیلی از مدیران پیگیر پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی بوده‌اند. آجرلو بیشتر پیشگیری و پافشاری کرد. موفقیت هم به دست آمد اما فکر می‌کنم اگر در وزارت ورزش شخصی جز حمید سجادی از این مساله حمایت نمی‌کرد، تبلیغات محیطی سرانجامی نداشت.

وی عنوان کرد: قدم بعدی می‌تواند درآمد پخش تلویزیونی باشد که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. همین حالا افرادی را می‌شناسم که برای پخش انحصاری استقلال حاضرند 500 میلیارد پرداخت کنند. دیروز خواندم آقای صدری اعلام کرده بود حاضرند برای پخش تلویزیونی پرسپولیس هزینه هنگفتی کنند. خودتان بهتر می‌دانید که کشورهای دیگر که فوتبال حرفه‌ای دارند اولویت درآمدزایی‌شان از حق پخش تلویزیونی است.

انتهای پیام// 4

نظر شما
پرونده ویژه