پنجعلی: وزیر ورزش و جوانان گام نخست درباره تبلیغات محیطی را خوب و محکم برداشت/ روند پرسپولیس صعودی است

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۱۱۰۰
پنجعلی: وزیر ورزش و جوانان گام نخست درباره تبلیغات محیطی را خوب و محکم برداشت/ روند پرسپولیس صعودی است
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا حرکت و نقش وزارت ورزش و جوانان و حمید سجادی را در حل مشکل پرسپولیس و استقلال در بحث تبلیغات محیطی مثبت ارزیابی کرد.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در ابتدا در مورد دربی و شرایط سرخابی‌ها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگرچه عملکرد پرسپولیس و استقلال در نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و دو تیم تحت تاثیر فشار و استرس قرار گرفته بودند اما در نیمه دوم این روند به سود پرسپولیس تغییر کرد و شاگردان گل محمدی مالکیت کامل توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت تساوی بدون گل نتیجه پایانی بود. در مجموع شرایط پرسپولیس در نیمه دوم خیلی بهتر از استقلال بود و به نظر من پرسپولیس می توانست پیروز این میدان باشد.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به شرایط خوب ساختار دفاعی تیم گل‌محمدی تاکید کرد: خط دفاعی در دربی و دو بازی قبل کمترین اشتباه را داشته و در دربی هم دیدید که نقش فورواردهای استقلال را تا چه حد کمرنگ کرده بودند. به نظرم بچه‌ها در کار دفاعی بی نقص بودند، به ویژه باید از بازی خوب و مسلط علی نعمتی یاد کنم که با وجود این که به تازگی در ترکیب قرار گرفته خیلی خوب و حرفه‌ای عمل می کند و توانسته جای پای خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس محکم کند.

پنجعلی در مورد ماجرای تبلیغات محیطی و پایان کشمکش‌ها در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: این حق قانونی و مطالبه به حق باشگاه ها بود که از تبلیغات محیطی‌شان بهره بگیرند و این اتفاق را باید به فال نیک گرفت که با حمایت وزارت ورزش و جوانان این امر برای پرسپولیس و استقلال محقق شد. بدون شک آقای سجادی که خودشان از چهره های سرشناس ورزش هستند و با مدیریت در ورزش به طور کامل آشنا هستند، مشکلات را به خوبی درک می کنند و در این زمینه هم تصمیمات خوب و به جایی را برای کمک به این دو باشگاه که از منابع مالی خاصی برخوردار نیستند، گرفتند.

وی ادامه داد: این گام، گام خوب و مثبتی برای فوتبال ما بود و این ماجرا فقط به سود پرسپولیس و استقلال تمام نخواهد شد. امیدواریم که گام بعدی اصلاحات و حل مشکلات فوتبال در ماجرای حق پخش تلویزیونی باشد و  همه باشگاه های فوتبال بتوانند در این زمینه  احقاق حق داشته باشند. این درآمدزایی‌ها می تواند منابع مالی خوبی را به باشگاه‌ها تزریق کند تا کم کم ریشه مشکلات مالی و بدهی‌های سرسام آور باشگاه های فوتبال در ایران خشک شود.

پنجعلی در مورد شرایط پرسپولیس در ادامه فصل گفت: روند فوتبالی و فنی پرسپولیس صعودی است و بازیکنان جدید و تازه وارد کم‌کم با تیم به هماهنگی ایده‌آل می‌رسند و این مساله می‌تواند اتفاق خوب و مهمی برای پرسپولیس باشد تا بتواند گام‌های بلندی را به سوی کسب ششمین قهرمانی متوالی بردارد.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز