کلانی: وزارت ورزش‌وجوانان اقدام خوب و مفیدی در رابطه با تبلیغات محیطی انجام داد/ مطالبه بعدی حق پخش تلویزیونی است

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۱۳۹۸
کلانی: وزارت ورزش‌وجوانان اقدام خوب و مفیدی در رابطه با تبلیغات محیطی انجام داد/ مطالبه بعدی حق پخش تلویزیونی است
حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به این که مشکلات این روزهای ورزش ما زیاد است، در خصوص ماجرای تبلیغات محیطی و رفع موانع برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال در گام اول تاکید کرد: باید فضا به گونه‌ای پیش برود که این مساله به صورت ریشه‌ای حل و همه باشگاه‌ها در این زمینه به حقوق واقعی خود دست پیدا کنند.

"حسین کلانی"، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره شرایط این تیم در دربی 97 به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: معمولا حساسیت‌ها و فشارهایی که قبل از دربی برای دو تیم از سوی هواداران، رسانهها و... ایجاد می‌شود در شرایط فنی این دیدار تاثیر منفی دارد و این بار هم این اتفاق را برای دو تیم شاهد بودیم اما در مجموع در این دیدار پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم برتر از استقلال بود و اگر بازیکنان کمی دقت می‌کردند، می‌توانستند پیروزی را به دست آورند.

این چهره ماندگار پرسپولیس و فوتبال ایران، حل مشکل مربوط به تبلیغات محیطی در حاشیه برگزاری دربی را کار مثبتی از سوی وزارت ورزش  وجوانان دانست و در این رابطه عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو است که فوتبال و مشکلات آن بخشی از این مسائل را تشکیل می‌دهد. به اعتقادم تا حل تمامی مشکلات راه زیادی در پیش است اما همین موضوع که موانع پیشرفت مادی و معنوی باشگاه‌های فوتبال برداشته شود، می‌تواند اقدام مهمی برای حل معضلات باشد.

وی افزود: با حل مساله تبلیغات محیطی و ذی نفع شدن باشگاه‌ها در این زمینه می‌توان منبع مالی خوبی به باشگاه ها تزریق و بخشی از مخارج و بودجه آنها را تامین کرد، این در حالی است که مطالبه بعدی فوتبال در زمینه مسائل مالی حق پخش تلویزیونی است که امیدوارم در این مسیر هم اتفاقات خوبی برای باشگاه‌ها و فوتبال و در نهایت ورزش ایران رخ بدهد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: فوتبال و ورزش این روزها تنها دلخوشی مردم است و اگر مشکلات موجود در این عرصه برطرف شود، به ایجاد شادی و نشاط جمعی مردم کمک زیادی می کند و آثار و نتایج خوب فرهنگی، اجتماعی و... برای کشورمان ایجاد می‌شود. به اعتقاد من با حل مشکلات ورزش می توان جامعهای پرنشاط تر و شادتر را به وجود آورد که این تاثیر اقدامات مثبت وزارت ورزش و جوانان را بیش از پیش نشان می دهد.

کلانی در مورد بازی امروز پرسپولیس برابر هوادار در هفته نهم لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: هوادار تیم تازه واردی در لیگ است و در حال حاضر در جدول شرایط مطلوبی ندارد اما همه تیم ها برابر تیم پرافتخار و بزرگی مثل پرسپولیس انگیزه های فراوانی دارند و پرسپولیس باید با تمام قوا و بدون دست کم گرفتن حریف در این بازی روبروی هوادار به میدان برود.

مهاجم اسطوره‌ای و قدیمی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس اهداف مهمی را در این فصل دارد که یکی از این اهداف کسب ششمین قهرمانی متوالی در لیگ است و باید برای رسیدن به این هدفش در همه بازی ها با انگیزه برد به میدان برود. امیدوار هستم که بازیکنان برابر تیم تازه وارد اما با انگیزه هوادار با نمایش زیبا و دلچسب پیروزی خوبی را رقم و هر 3 امتیاز را به اندوخته های قبلی خود اضافه کنند.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز