مهرانپور: باید به مجیدی و بازیکنان استقلال فرصت داد/ تیمی که به فکر قهرمانی است باید از سد همه بگذرد

۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۱۴۲۱
مهرانپور: باید به مجیدی و بازیکنان استقلال فرصت داد/ تیمی که به فکر قهرمانی است باید از سد همه بگذرد
محمدرضا مهرانپور درباره شرایط فنی استقلال در لیگ برتر با خبرنگار ورزشی برنا به صحبت پرداخت.

محمدرضا مهرانپور، پیشکسوت استقلال و رئیس آکادمی فوتبال این باشگاه، درباره دربی 97 به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی که در آن گل وجود نداشته باشد از نگاه تماشاگران یک دیدار سطح پائین تلقی می‌شود. بحث گلزنی یک بحث است و بحث فنی چیز دیگری. شاید به دلیل همین بدون گل بودن از دربی انتقاد می‌کنند.

وی درباره روند استقلال گفت: استقلال تغییر و تحول زیاد داشته و در این تیم هم بازیکنان جوان حضور دارند و هم بازیکنان خارجی. برای هماهنگی این دو دسته از بازیکنان زمان اهمیت فراوانی دارد. فکر می‌کنم روند آ‌بی‌پوشان تا این لحظه بد نبوده است. باید هم به بازیکنان و هم سرمربی فرصت داد تا هماهنگی ایجاد شود.

رئیس آکادمی فوتبال استقلال درباره روند آبی‌پوشان تا اینجای فصل افزود: استقلال در جدول جایگاه بدی ندارد اما نباید ایرادها سرپوشی شود. باید انتقاد کرد و ایرادها را هم بیان کرد اما به طور کلی باید فرصت داد تا مشکلات حل شود. هر تیمی نقاط قوت و ضعف خود را دارد و استقلال هم به همین‌ ترتیب. یکی از مهم‌ترین مشکلات استقلال را می‌توان حفظ توپ دانست. اگر اندکی روی این مساله تمرکز کنند می‌توانند موفق‌تر در زمین ظاهر شوند. بازیکنان عجول به نظر می‌رسند. باید با گذشت زمان شناخت ایجاد شود و با هماهنگی در مسیر قهرمانی موفق ظاهر شوند.

وی درباره مدعیان قهرمانی لیگ هم عنوان کرد: تیم‌های بزرگ که هر سال در کورس قهرمانی هستند امسال هم مدعی‌اند و به آن‌ها گل‌گهر، آلومینیوم، فولاد و ذوب‌آهن و پیکان هم اضافه شده. فکر می‌کنم تیم ضعیف در لیگ برتر وجود نداشته باشد اما تیمی که به فکر قهرمانی است باید از سد همه بگذرد.

مهرانپور در پایان درباره احتمال قهرمانی استقلال گفت: مطمئنا همه تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند. قهرمانی نیاز به ابزار دارد و استقلال در برخی زمینه‌ها نیاز به تقویت دارد. به عنوان یک پیشکسوت استقلال امیدوارم این تیم هم در حذفی موفق شود هم در لیگ.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز