درخشان: وزیر ورزش و جوانان به خوبی مساله تبلیغات محیطی را مدیریت کرد/ نقاط ضعف پرسپولیس باید برطرف شود

۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۲۰۰۲
درخشان: وزیر ورزش و جوانان به خوبی مساله تبلیغات محیطی را مدیریت کرد/ نقاط ضعف پرسپولیس باید برطرف شود
حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار وررشی برنا در خصوص دیدار اخیر پرسپولیس برابر هوادار توضیحاتی را ارائه کرد.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس، با اشاره به دیدار این تیم برابر هوادار که منجر به تساوی 2-2 شد، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به نظرم بازی بدی را از دو تیم به خصوص پرسپولیس شاهد نبودیم اما ضمن احترام به تلاش تیم فوتبال هوادار در این دیدار باید بگویم پرسپولیس روی دو اشتباه بزرگ دروازه اش باز شد و روند بازی در بحث مالکیت و فرصت گلزنی و پاسکاری و.... به طور کامل در اختیار تیم گل محمدی بود. 

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در این دیدار روی غفلت در دو ضربه ایستگاهی گل خورد. درست است گل دوم پرسپولیس خطای هند بود و باید مردود اعلام می شد اما این برای پرسپولیس بد است که خیلی راحت دروازه اش باز شود و کادر فنی به طور حتم به دنبال حل این مشکل خواهد بود.

درخشان با اشاره به بازی دفاعی و تاخیری هوادار در این دیدار تصریح کرد: این اتفاق در فوتبال زیاد رخ می دهد و معمولا حریفان برابر پرسپولیس باز بازی نمی کنند و طبیعی است برای کسب حداقل امتیاز با سیستمی کاملا دفاعی و انجام بازی تاخیری به دنبال امتیاز باشند، در چنین شرایطی پرسپولیس باید راهکاری را داشته باشد و در برابر حریفانی این چنینی ضد تاکتیکی را در زمین پیاده کند و اجازه ندهد حریفان به اهداف خود با این شیوه برابر پرسپولیس برسند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص تاثیر تعویض اجباری مهدی ترابی در خلل در برنامه های تیم در نیمه دوم به خبرنگار برنا گفت: نمی توان از تاثیر بازیکنی مثل مهدی ترابی ساده عبور کرد و پرسپولیس بدشانس بود که در نیمه دوم از همراهی ترابی محروم شد. مهدی بازیکن تاثیرگذاری است و جزو اصلی ترین نیروهای تهاجمی پرسپولیس در این دیدار بود و با توجه به خصوصیات فنی که دارد، در رو به جلو بردن تیم متبحر است و وقتی در نیمه دوم بالاجبار از زمین بیرون رفت، غیبتش تاثیر زیادی در برنامه های تهاجمی پرسپولیس داشت.

درخشان در مورد ایجاد نگرانی ها از این تساوی برای آینده پرسپولیس افزود: هنوز اتفاقی رخ نداده و برای نگرانی زود است البته به شرطی که خیلی زود اشکالات تیم برطرف شود و در بازی های بعدی تکرار نشود. پرسپولیس باید زود به خودش بیاید و اشکالات فنی اش را برطرف کند و اجازه ندهد اشتباهاتی را که در چند بازی ابتدای فصل داشته در ادامه فصل تکرار شود و کار به نیم فصل دوم کشیده شود. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن از تیم ها سخت می شود و باید قدر فرصت های خود را در نیم فصل اول بیشتر بداند.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان با تاکید بر اتفاق خوبی که در دربی و پس از آن در بازی اخیر پرسپولیس برابر هوادار در مورد واگذاری تبلیغات محیطی به پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: این حرکت خوب وزارت ورزش و وزیر را باید به فال نیک گرفت. این اقدام موثر حمید سجادی می تواند راهکار خوبی برای تامین بخشی از منابع مالی پرسپولیس و استقلال باشد تا این دو باشگاه بتوانند از این راه کسب درآمد داشته باشند و پس از سال ها به حق خود در این زمینه دست پیدا کنند.  ورود مستقیم سجادی به این ماجرا  اتفاقی خوشحال کننده بود و امیدواریم وزارت ورزش در اقدام خوب خود برای فوتبال، در مورد حق پخش تلویزیونی نیز وارد کار شده و این مساله مهم را هم برای همیشه حل و فصل کند.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز