برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم های ملی کاتا

۱۴۰۰/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۲۱۸۲
آخرین مرحله از اردوی تیم های ملی کاتای بانوان و آقایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، آخرین مرحله از اردوی تیم های ملی کاتا بانوان و آقایان کشورمان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان در مرکز آموزش فدراسیون کاراته واقع در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان تهران در حال برگزاری است و تا اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

ساجده جهانشاهی در کاتا انفرادی نوجوانان، ملیکا عزتی در کاتا انفرادی جوانان، تینا فتاحی، یکتا داوری و ملیکا سلطانی در کاتا تیمی جوانان، حدیثه جمال در کاتا انفرادی رده امید، فاطمه صادقی در کاتا انفرادی بزرگسالان و نجمه قاضی زاده، الناز تقی پور و شادی جعفری زاده در کاتا تیمی بزرگسالان ملی پوشان حاضر در اردو هستند که به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان اعزام خواهند شد. همچنین معصومه تمیمی، فرناز رواخواه و زینب ابوالهادی مربیان حاضر در اردو هستند.

علی حاجی زاده در کاتا انفرادی نوجوانان، امیر حسن معین الدین در کاتا انفرادی جوانان و ترکیب کاتا تیمی جوانان با ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرز پور، متین زارع در کاتا انفرادی رده سنی امید و ابوالفضل شهرجردی در کاتا انفرادی بزرگسالان و ترکیب کاتا تیمی  با علی زند و میلاد فرازمهر، ملی پوشان حاضر در اردوی تیم های ملی کاتا هستند که به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام خواهند شد‌.

سید جمال الدین نکوفر مدیر فنی تیم های ملی کاتا، قاسم شهرجردی، عابد علمدار زاده، هدایت حاجی زاده و افشین مرادی مربیان حاضر در اردو هستند.

مسابقات قهرمانی آسیا کاراته طی روز های ۲۷ آذر الی یک دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

انتهای پیام// 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز