محمدی: می‌توانیم به المپیک برویم/ لیگ برتر افت محسوسی دارد

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۰۰:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۲۵۳۶
محمدی: می‌توانیم به المپیک برویم/ لیگ برتر افت محسوسی دارد
محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا تاکید کرد از بعد فنی باید بگویم ما تیم فوق العاده‌ای داریم و شک نکنید می‌توانیم با این پتانسیل و ظرفیت به المپیک پاریس برویم.

محمد محمدی، دروازه‌بان سابق سرخابی‌ها، در مورد حضورش در سالن 12 هزار نفری آزادی برای تماشای مسابقات کشتی آزاد به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: دوستان زیادی در کشتی دارم و تصمیم گرفتم فینال رقابتها از نزدیک تماشا کنم. چهره‌هایی مثل مهدی شیرازی، پژمان  درستکار، حمید سوریان، علیرضا دبیر و... از دوستان خوب من محسوب می‌شوند. کشتی به عنوان ورزش اول کشور برای مردم در اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم این رشته را دوست دارند.

وی در مورد حضور باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال در لیگ کشتی و فعالیت‌شان در این زمینه تاکید کرد: واقعیتش را بخواهید من این مساله توصیه نمی‌کنم. این باشگاه‌ها در بحث فوتبال با مشکلات زیادی روبرو هستند. چند سال پیش هم در این زمینه اقداماتی صورت گرفت و تیم‌های کشتی تشکیل شد اما با توجه به مشکلات مالی که باشگاه‌ها با آن دست به گریبان هستند بهتر است به آن ورود نداشته باشند.

سرپرست تیم امید درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال امید افزود: منتظر هستیم قرارداد مهدوی‌کیا و دستیاران او تا هفته آینده نهایی شود.  برنامه  کاری تیم ملی توسط سرمربی آماده است و منتظر هستیم تا در فیفادی بعدی بتوانیم این برنامه را اجرایی کنیم.

وی گفت: برنامه بعدی ما غیر از مرحله نهایی بازی‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا، که قرار است در ازبکستان برگزار شود، بازیهای آسیایی است که در تابستان (مرداد یا شهریور ماه) پیش‌رو داریم و چند اردو هم بر اساس فیفادی در دستور کار قرار دارد. در راستای اجرای برنامه‌های تیم امید مشکل اصلی ما این است که غیر از فیفادی نمی توانیم ملی پوشان را در اختیار داشته باشیم. با توجه به این که اکثر بازیکنان تیم امید در حال حاضر در تیم های باشگاهی خود جزو مهره‌های اصلی هستند، نمی‌خواهیم باشگاه‌ها لطمه بخورند و تمام تلاش‌مان این است که در این زمینه تعامل خوب و دو طرفه‌ای داشته باشیم.

محمدی با اشاره به شرایط خوب تیم امید تاکید کرد: از بعد فنی باید بگویم ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم و شک نکنید می‌توانیم با این پتانسیل و ظرفیت به المپیک پاریس برویم. کادر فنی و مدیریت خوب و نفرات با پتانسیل فنی بالا عواملی است که ما را امیدوار کرده تا بتوانیم رویای حضور در المپیک را تحقق ببخشیم.

محمدی که سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال را دارد، در خصوص وضعیت لیگ برتر در دوره جاری به خبرنگار برنا گفت: لیگ برتر امسال نسبت به سال قبل افت کرده است. بازی‌ها از نظر کیفی جالب نیست و مردم از تماشای فوتبال‌ها لذت نمی‌برند. بخشی از مهمترین علل نتایج و نمایش نامطلوب تیم‌ها ناشی از مشکلات مالی، نقل و انتقالات و مدیریتی است که امیدوارم این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف و همه از تماشای فوتبال زیبا در لیگ بهر‌ه‌مند شوند.

وی با تاکید بر وضعیت نه چندان مطلوب دروازه‌بان‌ها در فصل جاری تصریح کرد: متاسفانه من وضعیت دروازه‌بان‌های لیگ امسال را خوب نمی‌بینیم. عدم حضور رقبای سرسخت باعث افت کمی و کیفی آنها شده است. امیدوارم با  تدابیر لازم در این زمینه و تغییر نسل و استفاده و حضور دروازه‌بان‌هایی مثل علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال، بتوانیم نسل خوب و موفقی را برای آینده گلرها ایجاد کنیم.

محمدی افزود: در حال حاضر از جمع دروازه‌بان‌هایی که خارج از ایران بازی می‌کنند غیر از امیر عابدزاده که خوب کار می‌کند، چهره‌هایی مثل نیازمند، که سرمایه خوبی برای ما محسوب می‌شود، بازی نمی‌کند و گلری مثل بیرانوند که افت و خیزهای زیادی را در تیمش دارد. امیدوارم دروازه‌بانان خوب ما با مشاوره‌های بهتر در تصمیم‌گیری، انتخاب‌های بهتری را انجام دهند.

وی در مورد وضعیت تیم ملی گفت: فکر می‌کنم عملکرد فنی تیم ملی در دوران اخیر خوب بوده و این تیم در نتیجه‌گیری هم موفق عمل کرده است. بهتر بود این مورد در ماجرایی مثل اتفاقی که بین اسکوچیچ و طارمی رخ داد با تدبیر حل و فصل می‌شد تا در آن برهه این اتفاقات نمی‌افتاد.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز