نماینده مجلس: سجادی درک عمیقی از مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان دارد

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۲۹۶۷
نماینده مجلس: سجادی درک عمیقی از مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان دارد
نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی بر این باور است که دکتر سیدحمید سجادی می‌تواند به عنوان وزیری متخصص در امور ورزش و جوانان، سرعت توسعه و رفع مشکلات را در این دو حوزه بیشتر کند.

به گزارش برنا، کیومرث سرمدی واله در خصوص دیداری که با دکتر سجادی در محل وزارتخانه داشت اظهار کرد: این جلسات مثمرثمر و مفید به فایده است. قطعا این جلسات برای ارتقا جایگاه این وزارتخانه و رفع مشکلات جوانان و جامعه ورزش با تعامل و همدلی میان اعضای خانه ملت و مسئولان وزرات ورزش تداوم خواهد یافت.

وی افزود: دیدار خوب و صمیمانه‌ای با وزیر و ورزش و جوانان داشتم و باور دارم ایشان به عنوان یکی از اعضای خانواده ورزش درک عمیقی از مسائل زیر مجموعه این وزارتخانه دارد و همین مسئله بستر رشد و توسعه و رفع مشکلات را تسریع می‌بخشد.

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می‌آید دکتر سجادی با نگاه تخصصی که به این دو حوزه دارد، برنامه خوبی را تدوین و در دست اجرا دارد، و ما با تکیه بر این نگرش تلاش می کنیم با همکاری بیشتر بتوانیم مطالبات و مشکلات حوزه ورزش و جوانان را پیگیری و در مسیر رفع آنها حرکت دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از ویژگی‌های دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را روحیه تعامل همکاری و انتقاد پذیری دانست و گفت: من به عنوان نماینده مردم در خانه ملت به این روحیه نمره خوبی می‌دهم و بر این باورم که ایشان در آینده نزدیک وضعیت زیر مجموعه های این وزارتخانه را به شرایط مطلوب خواهند رساند.

وی در خصوص مسائلی که در دیدار با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد نیز توضیخاتی را ارئه کرد. سرمدی گفت: بررسی دو بحث مشکلات جاری حوزه ورزش و جوانان و بحث بعدی طرح های نیمه تمام ورزشی که در شهرستان اسدآباد وجود دارد مورد توجه قرار گرفت که وزیر ورزش و جوانان قول پیگیری آنها را داد.

این نماینده مردم در خانه ملت همچنین از دکتر بنیامین شکوه‌فر به خاطر تعاملش با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هماهنگی برای دیدار با وزیر ورزش و جوانان قدردانی کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز