عربشاهی: لک هنوز هم بهترین است/ پرسپولیس نباید پیکان را دست‌کم بگیرد

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۳۱۰۱
عربشاهی: لک هنوز هم بهترین است/ پرسپولیس نباید پیکان را دست‌کم بگیرد
ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر پیکان اظهار امیدواری کرد شاگردان گل‌محمدی در دیدار پیش روی خود به پیروزی خوبی برابر حریف‌شان دست پیدا کنند.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد تساوی اخیر تیم گل‌محمدی برابر تیم هوادار به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در بازی با هوادار تیم پرسپولیس به خاطر اشتباهاتش تنبیه شد اما هنوز فرصت برای جبران امتیازات از دست رفته وجود دارد و بچه ها با توان فنی بالایی که دارند می‌توانند با پیروزی در بازی های آینده شرایط بهتری را برای تیم در جدول و ماندن در کورس قهرمانی رقم بزنند.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس برابر هوادار افزود: همه حریفان بدون در نظر گرفتن شرایط جدولی و امتیازی برابر پرسپولیس انگیزه های فراوانی دارند و هوادار هم از این قاعده مستثنی نبود. این تیم روبروی تیم گل محمدی با روحیه بالایی به میدان رفت و این مساله در روزی که اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس زیاد بود، شرایط را برای پیروزی سخت کرد. به هر حال با وجود اشتباهات فردی که در ساختار دفاعی و درون دروازه پرسپولیس وجود داشت باید بگویم این مساله دلیل بر ضعف مهره‌های خوب تیم ما نیست. هر بازیکنی ممکن است در هر بازی ناخواسته دچار اشتباه شود و اطمینان دارم که این اشتباهات برای بازیکنان پرسپولیس درس عبرت می شود و در بازی های دیگر تکرار نخواهد شد.

عربشاهی ضمن دفاع از حامد لک، گلر اول پرسپولیس، تصریح کرد: شاید اگر حامد در صحنه گل دوم زودتر و بهتر تصیمیم می‌گرفت می‌توانست مانع فروپاشی دروازه پرسپولیس شود اما این اشتباه نمی‌تواند توانایی‌های لک را زیر سوال ببرد. او جزو بهترین‌های پرسپولیس و لیگ است و می‌تواند در بازی‌های بعدی با نمایش فوق‌العاده‌اش برای پرسپولیس اشتباه اخیرش را جبران کند.

این پرسپولیسی قدیمی توصیه‌ای فنی به مردان میانه میدان به خصوص وینگرهای تیم گل‌محمدی داشت و در این باره اظهار داشت: فوتبال کار گروهی است و پرسپولیس می‌تواند با توجه به این‌که بهترین هافبک‌ها را در اختیار دارد کمربند خط میانی‌اش را به بهترین شکل محکم کند. هافبک‌های تیم به‌خصوص وینگرها به جای کار با توپ بهتر است با بهره‌گیری از حرکات تکضرب برای دیگر نفرات تیم بازی‌سازی انجام داده و از پتانسیل بالای خود به بهترین شکل ممکن بهره بگیرند.

عربشاهی در آستانه دیدار پرسپولیس برابر پیکان در خصوص شرایط این بازی به خبرنگار برنا گفت: با وجود این که پیکان در بازی قبل 3 گل از استقلال دریافت کرد اما باید بگویم این تیم نفرات خوبی را در اختیار دارد و مقابل استقلال هم روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شد. به هر صورت پرسپولیس نباید به هیچ عنوان پیکان را دست‌کم بگیرد و به اعتقاد من با استفاده از دو مهاجم در این دیدار از دقیقه یک برای گلزنی روی دروازه تیم برنامه‌ریزی کند تا ان‌شاءالله بتواند در نهایت با نتیجه ای خوب این بازی را به پایان برساند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به تعیین تکلیف شرایط مدیریتی برای ایجاد آرامش بیشتر در باشگاه و تیم پرسپولیس، گفت: پرسپولیس از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و حتی آسیاست اما در حال حاضر در عرصه مدیریتی وضعیت نامعلومی دارد و این اصلا برای این باشگاه خوب نیست و باعث شده بخش مهمی از تمرکز همه به این موضوع معطوف شود. امیدوارم با مساعدت مسئولان وزارت و در راس آن وزیر محترم، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مشخص شوند تا با آرامش در مدیریت شرایط بهتری در پرسپولیس حکمفرما شود، ضمن این که به این مساله تاکید دارم که حضور چند پیشکسوت در بین اعضای هیات مدیره می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد تا این باشگاه از پتانسیل آنها در عرصه مدیریت بهره‌مند شود.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز