مصاف بانوان هندبالیست با غول‌های قهرمان آفریقا

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۰۹:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۳۲۴۹
مصاف بانوان هندبالیست با غول‌های قهرمان آفریقا
سومین دیدار تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان و در مسابقات پرزیدنت کاپ مقابل کامرون برگزار می‌شود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در ششمین دیدار خود در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان جهان به میزبانی اسپانیا امروز (دوشنبه ۲۲ آذرماه) از ساعت ۲۰ به وقت ایران به مصاف تیم ملی کامرون خواهد رفت.  تیم کامرون به عنوان یکی از نمایندگان قاره آفریقا در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا تاکنون ۳ بار در این مسابقات شرکت کرده و بهترین نتیجه از این تعداد حضور، مقام بیستم در سال ۲۰۱۷ بوده است. کامرون ۱۷ بار در مسابقات قهرمانی آفریقا حضور یافته و در ۲۰۲۱ مقام نایب قهرمانی را کسب کرده است.

از ترکیب اصلی تیم ملی کامرون پنج ملی‌پوش هم اکنون به عنوان لژیونر در خارج از این کشور مشغول به فعالیت هستند و سایر بازیکنان این تیم در لیگ کامرون حضور دارند. تاثیرگذارترین ملی‌پوش کامرون کاریشما اکوهو با شماره ۳۹ بازیکن دوتابعیتی فرانسوی – کامرونی است که هم اکنون در لیگ برتر زنان فرانسه در باشگاه سلزسوربله حضور دارد و که در سال ۲۰۱۸ عنوان برترین بازیکن جوان لیگ زنان فرانسه را کسب کرده است.  آبانگاه و برثه (دروازه بان کامرون) در لیگ کشور فرانسه، اِیانگا در لیگ ساحل عاج و نوئله ام بن در باشگاه ینی محله ترکیه از دیگر لژیونرهای تیم کامرون هستند.

مصاف ایران با دومین نماینده آفریقا در حالی برگزار می‌شود که در دیدار با آنگولا جثه‌ها تنومند و قدرت‌ بدنی بالای این تیم فشار زیادی را بر ملی‌پوشان آورد و سبب مصدومیت چند بازیکن تیم ملی ایران شد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز