پیکان- پرسپولیس؛ قرمزها از اکباتان به صدر نزدیک می‌شوند؟!

۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۳۸۲۳
پیکان- پرسپولیس؛ قرمزها از اکباتان به صدر نزدیک می‌شوند؟!
پرسپولیس پس از تساوی تلخ برابر هوادار که منجر به از دست رفتن دو امتیاز مهم و حیاتی برای تیم گل‌محمدی شد، امروز در تهران اما در دیداری خارج از خانه باید روبروی خودروسازان تهرانی به میدان برود و پس از دو تساوی متوالی، نوار ناکامی‌های خود را قطع کند.

به گزارش برنا؛ بعد از بازی برابر هوادار و ثبت یک تساوی دیگر برای تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بازی های لیگ برتر، امروز در دیداری ویژه گل محمدی و پسرانش برابر پیکان در اندیشه جبران مافات هستند و می خواهند پیروزی دلچسبی را به هواداران خود تقدیم کنند.

پرسپولیس برابر هوادار بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما برخی اشتباهات فردی و اشتباهات داوری با چاشنی بدشانسی برای سرخ پوشان به صورت همزمان رقم خورد تا شاگردان گل محمدی در بازی خانگی به کسب یک امتیاز رضایت داده و دو امتیاز مهم را از دست بدهند، موضوعی که جایگاه این تیم در جدول رده بندی را با خطراتی روبرو کرد تا پرسپولیسی ها عزم خود را برای پیروزی برابر پیکان جزم کرده تا با به حداقل رساندن اشتباهات و کم دقتی های خود این بار از بازی دیگر خود در لیگ دست پر زمین را ترک کنند.

سرخ ها که امروز بازی مهمی را برابر پیکان برگزار می کنند در شرایطی باید روبروی تیم مجتبی حسینی به میدان بروند که با اعلام یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، در این دیدار احسان پهلوان و مهدی ترابی شانسی برای همراهی تیم خود ندارند تا پرسپولیس با دو غایب سرشناس برابر پیکان به میدان برود، این در حالی است که پیکانی ها بدون محروم و مصدوم خاصی برای رویارویی با سرخ های تهرانی آماده می شوند.

پیکان حریف امروز تیم گل محمدی پس از شکست سنگین 3 بر صفر برابر استقلال در هفته نهم، آماده تقابل با پرسپولیس می شود، این در حالی است که در مجموع خودروسازان از 9 بازی قبلی خود، 3 تساوی، 3 پیروزی و 3 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده تا با کسب 12 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرند.

در حالی که پرسپولیس از نظر روحی و روانی و همین طور به لحاظ شرایط جدول و ادامه کورس در جمع مدعیان لیگ برتری به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد، شکست 3 بر صفری که در بازی اخیر برای پیکان به ثبت رسید، انگیزه این تیم را برای جبران دوچندان کرده تا تحت این شرایط، دو تیم با انگیزه ویژه ای برای پیروزی در این میدان چشم در چشم هم قرار بگیرند؛ دیداری که می توان گفت دوئل سرمربیان آن می تواند بر جذابیت های آن اضافه کند. یحیی و حسینی سرمربیان دو تیم که سابقه همکاری و دوستی دیرینه ای دارند امروز در حالی روبروی هم قرار می گیرند که به نظر می رسد رفاقت چندین و چند ساله خود را حداقل در این 90 دقیقه کنار خواهند گذاشت و تلاش می کنند با تدابیر و برنامه های ویژه مچ طرف مقابل خود را بخوابانند!

دیدار پیکان و پرسپولیس امروز به میزبانی خودروسازان از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار می شود. طبق اعلام کمیته داوران در این رقابت سیدرضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و جواد رحیم زاده تیم داوری را برای قضاوت در این بازی تشکیل می دهند. 

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز