پرسپولیس ۴- ویستا توربین صفر

صعود بارانی سرخ‌ها/ پرسپولیس، ویستا را به چهار میخ کشید

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۱۸:۲۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۷۶۳۵۸
صعود بارانی سرخ‌ها/ پرسپولیس، ویستا را به چهار میخ کشید
تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ویستا توربین تهران از ساعت 17:30 امروز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این رقابت با حساب 4 بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید تا قرمزپوشان در هوای بارانی تهران راهی دور یک هشتم شوند.

سرخ پوشان با تغییرات فراوان در ترکیب اصلی خود به مصاف حریف دسته اولی رفتند تا نیمکت نشینان پرسپولیس نیز شرایط بازی را پیدا کنند.  پرسپولیس با وجود این تغییرات باز هم استراتژی همیشگی خود در حفظ مالکیت توپ را از همان آغاز بازی حفظ کرد تا مهم‌ترین خطر را در دقیقه 10 روی سانتر سیامک نعمتی و ضربه سر مهدی عبدی به دست بیاورد اما ضربه او را دروازه بان ویستا مهار کند. در ادامه بازیکنان پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشتند اما با ضدحملات سرعتی حریف روبرو شدند. ویستا جدی ترین خطر خود را در دقیقه 22 با پاس عمقی حسینی به عبدالله ابداع به دست آورد که شوت او از کنار دروازه حامد لک خارج شود. بازیکنان ویستا سعی داشتند با پاس‌های بلند خود از فشار بازیکنان پرسپولیس خارج شوند که چندین بار هم در این زمینه موفق بودند. آنها باعث شدند تا ابراهیمی با خطا روی مهاجم ویستا کارت زرد دریافت کند. دقایق پایانی پرسپولیسی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند خطر جدی دیگری روی دروازه ویستا ایجاد کنند تا توپی از خط دروازه این تیم در نیمه اول رد نشود.

806

در شروع نیمه دوم، این پرسپولیس بود که به همان شکل نیمه اول و ارسال از جناحین به ویژه جناح چپ قصد داشت دروازه حریف نزدیک شود. در دقیقه 49 ضربه سر آل کثیر از محوطه شش قدم راهی به دروازه تیم مهمان نداشت. یک دقیقه بعد روی حرکتی مشابه این بار ضربه آل کثیر از کنار دروازه ویستا توربین به بیرون رفت. در دقیقه 54 آل‌کثیر روی یک حرکت در عرض شوتی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که این موقعیت نیز راهی به دروازه حریف نداشت. در دقیقه 58 پرسپولیس موفق شد دروازه حریف را باز کند اما پیش از آن داور آفساید احسان پهلوان را اعلام کرد. در دقیقه 64 سانتر احسان پهلوان را محمد شریفی با ضربه سر زیبا تبدیل به گل اول سرخ پوشان کرد. یک دقیقه بعد روی پاس در عرض آل‌کثیر پرسپولیسی‌ها گل دوم را روی شوت نعمتی کاپیتان امروز پرسپولیس وارد دروزه حریف کردند. در دقیقه 80 پرسپولیس روی یک حرکت ترکیبی به محوطه جریمه حریف رسید که در شلوغی محوطه جریمه ضربه میلاد سرلک در آستانه باز کردن دروازه ویستا پیش رفت که آل‌کثیر از روی خط توپ را به دروازه هدایت کرد تا گل سوم پرسپولیس به نام او ثبت شود. داور برای نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. در دقیقه 94 علی شجاعی با یک شوت پای چپ زیبا گل چهارم و پایانی پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد. این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت.

داور: روح‌الله شریفی

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی (46- علی نعمتی)، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی (46- میلاد سرلک)، محمد شریفی (69- کمال کامیابی‌نیا)، احسان پهلوان (66- امید عالیشاه)، سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی (69- سعید آقایی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب ویستا توربین: رضا جبارنژاد، محمدرضا حمدی‌نژاد، حمدالله ابدام (72- میلاد ابطحی)، مرتضی حسینی (85- علی موسایی)، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقویی، رضا شربتی، علی خسرونژاد (62- حامد اکبری)، حجت اسلامی (72- محمد امرایی)، علی محمدی (85- عارف محمدعلی‌پور) و هادی خیری میر

سرمربی: میلاد بلادی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز