کلهر: حضور تیم هندبال بانوان در مسابقات جهانی یک اتفاق بزرگ و دراماتیک بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۷۶۳۹۵
کلهر: حضور تیم هندبال بانوان در مسابقات جهانی یک اتفاق بزرگ و دراماتیک بود
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: همین که دختران هندبالیست باتوجه به شرایط و امکاناتی که در اختیار دارند موفق شدند به جام جهانی بروند اتفاق بزرگی است. بنیانگذاری در هر کاری سخت است و نباید کسانی که در این راه قدم برداشته‌اند کم بیاورند.

به گزارش برنا، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در دیدار با جمعی از ملی‌پوشان هندبال بانوان که امروز در محل وزارت ورزش و جوانان رخ داد اظهار داشت: حضور تیم هندبال در مسابقات جهانی یک اتفاق بزرگ و دراماتیک بود و اینکه در بازی که واگذار کردیم بهترین بازیکن زمین از تیم ایران انتخاب شد.

وی افزود: جدا شدن یک بازیکن از تیم تلخ و سخت بود و دوست نداشتیم که این اتفاق می‌افتاد ولی نباید این موضوع، روند روبه رشد تیم را مختل کند و باعث شود که دیگر بازیکنان ما دلسرد شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: همین که دختران هندبالیست باتوجه به شرایط و امکاناتی که در اختیار دارند موفق شدند به جام جهانی بروند اتفاق بزرگی است. بنیانگذاری در هر کاری سخت است و نباید کسانی که در این راه قدم برداشته‌اند کم بیاورند. دخترانی که درحال حاضر در تیم ملی حضور دارند بنیانگذاران آغاز موفقیت هندبال بانوان هستند.

وی اظهار داشت: اگر امکان داشته باشد باید هرکسی می‌تواند کاری انجام دهد که آن عضو به کشور بازگردد چون ما می‌خواهیم که این راه و حرکت روبه رشد متوقف نشود.

انتهای پیام//

نظر شما