ایری: وزیر ورزش اشراف کامل و تحلیل درست از مشکلات و مسائل حوزه ورزش و جوانان دارد

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۶۶۴۵
ایری: وزیر ورزش اشراف کامل و تحلیل درست از مشکلات و مسائل حوزه ورزش و جوانان دارد
نماینده مردم شریف گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضا داریم که وزیر ورزش و جوانان پیگیر مطالبات پاسخ داده نشده طی 20 سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان باشند.

به گزارش برنا، عبدالجلال ایری، نماینده مردم شریف گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دکتر سید حمید سجادی با توجه به سابقه شان در حوزه ورزش اشراف کامل و تحلیل درست از مشکلات و مسائل ورزشی ارائه شده از سوی ما داشتند.

عبدالجلال ایری در ادامه گفت: در دوره مدیریت دکتر سید حمید سجادی اقدامات کامل و جامعی در حوزه ورزش و جوانان صورت گرفته است و همچنین از ایشان تقاضا داریم که پیگیر و پاسخگو مطالبات پاسخ داده نشده طی 20 سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان باشند.

وی ضمن اشاره به تاثیر شرایط اقتصادی کشور در سطح اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: امیدوارم با پیگیری های صورت گرفته از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان و اجرایی شدن پروژه هایی که 15 سال از عمر شان گذشته است، به نتایج خوب و مثبتی برسیم.

عبدالجلال ایری افزود: سالن تختی بندر ترکمن، زمین چمن مصنوعی شهرستان کردکوی، سالن صدرا، سالن های ورزشی ای که در سطح شهرستان های بندر گز، بندر ترکمن و کردکوی وجود دارد از جمله سالن هایی هستند که اتمام انها بسیار طولانی شده است.

نماینده مردم شریف گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه مطالبات مردمی به وزیر ورزش و جوانان گفت: انشاالله قول ها اجرایی و عملیاتی شوند و ما بتوانیم در کنار برادر عزیزمان پاسخگو نیازهای مردم و خدمتگزار مردم حوزه غرب استان گلستان باشیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز