نصرتی: پرسپولیس می‌تواند با یحیی قهرمان جام حذفی شود/ حضور حسینی در ترکیب را باید مدیریت کرد

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۶۷۷۸
نصرتی: پرسپولیس می‌تواند با یحیی قهرمان جام حذفی شود/ حضور حسینی در ترکیب را باید مدیریت کرد
محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس اظهار امیدواری کرد این تیم بتواند برابر ذوب‌آهن به پیروزی مهم دیگری دست پیدا کند.

محمد نصرتی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، با تاکید بر این‌که این تیم می‌تواند در جام حذفی، قهرمانی را در مسیر کوتاه‌تری کسب کند، در مورد دیدار قرمزها برابر ویستاتوربین به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس در این دیدار به خصوص در نیمه دوم نمایش خوبی را از خود ارائه داد و توانست پیروزی پرگلی را برابر حریفش به دست آورد. حریف پرسپولیس با وجود این که در لیگ دسته پائین‌تر بود در این دیدار با انگیزه بالایی سعی داشت با لایه‌های دفاعی فشرده راه را برای پرسپولیسی‌ها ببندد و چشم به ضدحملات بدوزد. این مساله از یک سو و تغییرات زیاد در ترکیب پرسپولیس و تا حدی دست‌کم گرفتن حریف دست به دست هم داد تا در نیمه اول تیم گل‌محمدی زیاد پرفروغ نباشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ترکیب دگرگون شده پرسپولیس در مقایسه با بازیهای این تیم در لیگ برتر به هارمونی بهتری دست پیدا کرد و کم‌کم توپ و میدان نصیب قرمزپوشان شد تا در نهایت پس از گل اول، راه برای به ثمر رسیدن گل های بعدی هموار شده و این تیم در نهایت پیروزی پرگلی را به دست آورد.

بازیکن اسبق پرسپولیس بازی‌های این مرحله از جام حذفی را بازی‌های ویژه‌ای توصیف و درباره ادامه بازی‌ها در مرحله بعد تاکید کرد: پرسپولیس می‌تواند با هوشیاری به فینال هم برسد و در نهایت قهرمان جام حذفی شود. این تیم در مقایسه با رقبایی مثل سپاهان و استقلال نمایش بهتری را در بازی اول خود در جام حذفی داشته و با توجه به حذف تیم مدعی مثل تراکتور مسیر برای پرسپولیس تا رسیدن به فینال آماده و هموار است. پرسپولیس باید توجه داشته باشد در جام حذفی اولین اشتباه، آخرین اشتباه است و اگر در بازی‌های بعدی دچار لغزش و استباه نشود می‌تواند این جام را از آن خود کند.

نصرتی در خصوص ساختار دفاعی پرسپولیس در بازی‌های گذشته این تیم در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: با حضور فرشاد فرجی و علی نعمتی، پرسپولیس در دفاع میانی حال خوبی دارد و می‌تواند با تقویت دفاع‌های کناری‌اش مشکلات خط دفاعی و ساختار دفاعی‌اش را به حداقل برساند. این در حالی است که بازی‌های دو بازیکن تاجیک پرسپولیس را در لیگ قهرمانان و تیم ملی تاجیکستان دیده‌ام و بر این باور هستم که با حضور این دو بازیکن جدید، اتفاقات خوبی برای پرسپولیس در ساختار دفاعی‌اش ایجاد خواهد شد. جوانی و انگیزه دو بازیکن در کنار تجربه و ایجاد حس رقابت می‌تواند در این مسیر به پرسپولیس کمک بزرگی داشته باشد.

ملی‌پوش اسبق پرسپولیس با اشاره به بازگشت جلال حسینی به ترکیب تیم گل‌محمدی پس از هفته‌ها دوری از میادین، این اتفاق را مساله خوبی برای پرسپولیس دانست و تاکید کرد: حضور سیدجلال در ترکیب علاوه بر بحث فنی از نظر روحی و روانی نیز برای پرسپولیس تبعات مثبتی دارد. به اعتقاد من با توجه به شرایط سنی او، بهتر است زمان استفاده از سیدجلال در ترکیب پرسپولیس مدیریت شود و در بازی‌های مهم‌تر و حساس‌تر از او استفاده شود. مدیریت زمانی از آن جهت که به او فشار زیادی وارد نشود تا ریسک و احتمال مصدومیت برای سیدجلال بالا نرود و با شرایط ایده‌آل بتواند در بازی‌های بزرگ نقطه اتکایی برای کل تیم به خصوص خط دفاعی پرسپولیس باشد.

نصرتی اشاره‌ای هم به بازی برابر ذوب‌آهن داشت و در مورد این دیدار گفت: اگرچه ذوب‌آهن با تیم مدعی که در سال‌های قبل داشت، فاصله دارد اما به هرحال نباید این تیم را در شرایط فعلی هم حریف ضعیفی دانست. مهدی تارتار مربی است که با هر تیمی برابر تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس معمولا نمایش‌های خوبی را ارائه می‌دهد، ضمن این که ذوب‌آهن در بازی آخر خود در لیگ در اصفهان برابر هوادار شکست خورد و به طور حتم برای جبران آن شکست به تهران می‌آید. با این وجود پرسپولیس نشان داده از سطح فنی خوبی برخوردار است و می تواند از این دیدار هم دست پر زمین را ترک و به کورس خود در بالای جدول با دیگر مدعیان ادامه دهد.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز