از تقابل ناکامان جام حذفی تا دوئل تماشایی استقلالی‌ها در اهواز

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۷۷۲۳۹
از تقابل ناکامان جام حذفی تا دوئل تماشایی استقلالی‌ها در اهواز
پرونده بازی های هفته یازدهم لیگ برتر امروز جمعه 3 دی 1400 با برگزاری 8 دیدار در حالی پی گیری می شود که پس از وقفه یک هفته ای که به خاطر برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی رخ داد، تنور بازی های لیگ موقتا خاموش شده بود اما پیش بینی می شود با بازی های امروز شور و حرارت دوباره بر لیگ برتر حاکم شود.

به گزارش برنا؛ در دیدارهای امروز شاهد برگزاری چند دیدار هستیم. برنامه بازی های امروز به جز دیدار پرسپولیس و استقلال برابر حریفان شان را باهم مرور می کنیم:

شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اراک در شرایطی در بازی یازدهم خود در لیگ برتر به میدان می روند یکی از تیم های بدون شکست این فصل به شمار می روند. این تیم پس از تساوی برابر نساجی در ساری در حالی روبروی گل گهرسیرجان به میدان می روند که شاگردان قلعه نویی در تلاش هستند شوک ناشی از حکم اخیر کمیته انضباطی را پشت سر گذاشته و برابر آلومینیوم نتیجه مطلوبی را کسب کنند.

هوادار و تراکتور از ساعت 15:00 امروز در دیداری به میزبانی شاگردان عنایتی برابر هم صف آرایی می کنند. هوادار که در جام حذفی از گردونه بازی ها حذف شد، در آخرین بازی خود در لیگ برتر در دیداری خارج از خانه به پیروزی ارزشمندی برابر ذوب آهن دست پیدا کرد و حالا در تلاش است برابر تراکتور که آنهان نیز وداع تلخی را با جام حذفی داشته اند، نتیجه خوبی بگیرند. بدون شک شاگردان سولدو در تراکتور که برابر نفت مسجدسلیمان در تبریز در هفته دهم فاتح میدان بودند، از انگیزه های بالایی برای پیروزی برخوردار هستند.

شاگردان فراز کمالوند پس از شکست  برابر تراکتور امیدوار هستند در بازی خانگی شان جبران مافات داشته باشند. این در حالی است که نفت‌ مسجدسلیمان امروز حریفی به نام فجر سپاسی را در پیش روی خود دارد. فجری ها که هنوز طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده اند در آخرین بازی خود برابر مس به تساوی بدون گل رضایت دادند تا دستاوردی بهتر از یک امتیاز در خانه نصیب این تیم نشود.

در بازی بعدی که از ساعت 15 در رفسنجان برگزار می شود مس رفسنجان و نساجی مازندران، دیدار ویژه ای را پیش روی خود می بینند. مس رفسنجان که هفته قبل برابر فجر سپاسی در شیراز به تساوی بدون گل رضایت داد، امروز برابر نساجی بازی می کند که در دیدار اخیرش برابر تیم مدعی و بالانشین آلومینیوم اراک به تساوی یک – یک رسید و در دیدار یازدهم خود در لیگ بیست و یکم امیدوار به کسب نتیجه بهتری است.

سپاهان و پیکان از ساعت17:00 امروز یکی از بازی های حساس این هفته را برگزار می کنند. شاگردان محرم نویدکیا در حالی در دیدار خانگی برابر پیکان می ایستند که این تیم در بازی قبلی خود در تهران روبروی استقلال در استادیوم آزادی شکست خوردند. در آن سوی میدان هم پیکان با مجتبی حسینی برابر پرسپولیس با شکست 3 بر یک قافیه را به حریف سرشناس خود باخت تا در اندیشه جبران مافات باشد.

 در دیگر دیدار امروز که قرار است از ساعت 17 برگزار شود دوئل جالبی را در اهواز بین یاران جواد  نکونام در فولاد و شاگردان علیذضا منصوریان در تیم صنعت نفت آبادان شاهد خواهیم بود؛ دیداری که تقابل استقلالی های قدیمی می تواند نقطه عطف آن باشد. این دو تیم در حالی برابر هم به میدان می روند که فولاد با برتری یک بر صفر در بازی اخیرش برابر گل گهر، سه امتیاز ارزشمندی را در سیرجان کسب کرد. این در حالی است که گل ثانیه های پایانی نفت برابر پدیده هم در هفته دهم باعث شد منصوریان و تیمش پیروزی دلچسبی را در هفته قبل تجربه کنند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز