حسن‌نژاد: در زمان حضور رحمتی و طالبلو به من اعتماد نشد/ آبی‌پوشان، شهرخودرو را شکست می‌دهند

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۷۴۷۰
حسن‌نژاد: در زمان حضور رحمتی و طالبلو به من اعتماد نشد/ آبی‌پوشان، شهرخودرو را شکست می‌دهند
مهیار حسن‌نژاد، دروازه‌بان اسبق استقلال در دهه هشتاد درباره روند آبی‌پوشان، شانس قهرمانی آن‌ها و ظهور یک پدیده به نام علیرضا رضایی به صحبت پرداخت.

مهیار حسن نژاد، سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره روند آبی‌پوشان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به شرایطی که امسال برای استقلال بوجود آمده به نظرم این تیم عملکرد خوبی داشته است. اگر به امتیازات گرفته شده دقت کنید متوجه می‌شوید تا چه اندازه این تیم در زمینه امتیازگیری موفق بوده. قطعا این تیم در ادامه مسابقات با هماهنگی بیشتر امتیازات بیشتری را هم کسب می‌کند. امیدوارم استقلال امسال بتواند موفق شود و قهرمانی به دست بیاورد.

دروازه‌بان اسبق باشگاه استقلال درباره ظهور استعدادی جوان به نام علیرضا رضایی درون دروازه آبی‌پوشان گفت: با توجه به اینکه سید حسین حسینی و رشید مظاهری در استقلال حضور دارند اعتماد کردن به رضایی کاری بسیار مهم است. من این مساله را درک می‌کنم زیرا در زمانی که خودم بازی می‌کردم و پشت خط مهدی رحمتی و طالبلو بودم به اعتماد نیاز داشتم که این اطمینان به من نشد. به هر صورت رضایی عملکرد درخشانی داشته و به نظر من می‌تواند با ادامه دادن روند خود به یکی از بزرگترین دروازه‌بان‌های استقلال تبدیل شود.

وی درباره انتخاب یک نفر به عنوان ستاره گفت: در ۱۰ هفته استقلال ستاره‌ای نداشته و اصلا نمی‌شود کسی را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد. به نظرم مجموعه بازیکنانی که کنار هم جمع شده‌اند و مجیدی مربی آن‌ها شده ستاره‌اند. در حال حاضر خود استقلال ستاره است.

حسن نژاد درباره بازی استقلال مقابل شهرخودرو گفت: بازی مقابل شهرخودرو بازی آسانی نیست. شهرخودرویی‌ها با استخدام سیدعباسی به فکر روزهای خوب هستند. در بازی جام حذفی هم نشان دادند خوب بازی می‌کنند. قبل از جام حذفی هم نمایش‌های بدی نداشتند. در هر صورت البته شانس استقلال بیشتر است و به نظرم شاگردان مجیدی توانایی برنده شدن را دارند هرچند که بازی سختی است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره موفقیت استقلال و شانس قهرمانی این تیم گفت: استقلال امسال شانس قهرمانی بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد. به موفقیت این تیم می‌شود امیدوار بود. مخصوصا این که امسال مشکلات مدیریتی کمتری در این تیم وجود دارد. پرسپولیس همیشه رقیب سنتی استقلال بوده و سپاهان هم اسمال تیم خوبی دارد. این دو تیم رقیب اصلی استقلال در راه رسیدن به قهرمانی هستند. گل گهر تیم خوبی است که البته با کسر امتیاز مواجه شده و فولاد هم با حضور نکونام امیدوارکننده ظاهر شده. این‌ها تیم‌های مدعی قهرمانی هستند.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز