حاجی‌زاده: پرسپولیس به روزهای اوج خود می‌رسد/ یحیی مربی باهوشی است

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۷۴۹۷
حاجی‌زاده: پرسپولیس به روزهای اوج خود می‌رسد/ یحیی مربی باهوشی است
ابوالفضل حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی و همکارانش می‌توانند بهترین اتفاقات را در آینده‌ای نزدیک برای پرسپولیس رقم بزنند.

ابوالفضل حاجی‌زاده، مدافع سال های گذشته پرسپولیس شرایط روحی و روانی را در اوضاع ابتدای فصل این تیم موثر دانست و در خصوص وضعیت کنونی سرخ ها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تیمی که سال های متوالی قهرمان شده به طور حتم با فشار زیادی روبرو می شود و انتظارات از این تیم بالا می رود. این در حالی است که طبیعی است در مسیر تداوم موفقیت های تیم موانعی هم ایجاد شود تا این مساله در مجموع شرایط روحی و روانی خاصی را برای پرسپولیس ایجاد کند. با این وجود با توجه به هوش بالای کادر فنی به خصوص یحیی گل محمدی که کارش را خوب بلد است باید بگویم او و همکارانش می توانند بهترین اتفاقات را در آینده ای نزدیک برای پرسپولیس رقم بزنند. ضمن این که توان فنی بازیکنان هم در حدی است که این نوید را به هواداران می دهد که پرسپولیس به زودی به روزهای اوج خود برسد.

همبازی سابق یحیی گل محمدی در صبا ادامه داد: توان فنی گل محمدی بالا است و در این مسیر از حمایت هواداران و پیشکسوتان برخوردار است. او امتحانش را در پرسپولیس پس داده است و می تواند در بعد فنی و روحی بهترین اتفاق های ممکن را برای این تیم رقم بزند.

مدافع پیشین پرسپولیس با اشاره به ساختار دفاعی این تیم به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در سال های اخیر از نظر دفاعی و ساختار تدافعی شرایط خوبی داشته است و امسال هم با وجود این که یکی از بهترین مدافعان خود یعنی محمدحسین کنعانی زادگان را از دست داد از این نظر شرایط مطلوبی دارد و با حضور سیدجلال شرایط مناسبی در دفاع این تیم ایجاد شده است. به نظرم همان طور که وقتی یک بازیکن گل می زند نتیجه تلاش همه بازیکنان یک تیم را به ثمر رسانده در بحث دفاع هم کل تیم در ضعف و قوت کارهای دفاعی دخالت دارند و از نظر من در حال حاضر پرسپولیس مدافعان خوبی دارد و شاید فراز و نشیبی هم که هر از گاهی ایجاد می شود، بیشتر بحث روحی و روانی است.

حاجی زاده در ادامه اشاره ای به بازی پیش روی پرسپولیس در لیگ برتر برابر ذوب آهن داشت و درخصوص این دیدار خاطرنشان کرد: ذوب آهن با وجود فراز و نشیب هایی که داشته از تیم های خوب و ریشه دار لیگ برتر محسوب می شود و این تیم  به طور حتم برای دیدار برابر پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار است. به نظرم این بازی، از دیدارهای تماشایی خواهد بود که امیدوار هستم با پیروزی پرسپولیس به پایان برسد.

انتهای پیام // 4

نظر شما