ثبت نخستین ست برده بانوان ورامین/ پیکان در جایگاه چهارم ماند

۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۷۷۵۲۴
ثبت نخستین ست برده بانوان ورامین/ پیکان در جایگاه چهارم ماند
طلسم بانوان ورامین در هفته یازدهم شکست و شاگردان نسرین خزانی بالاخره به نخستین ست برده خود در لیگ برتر والیبال زنان دست پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه دوم دی‌ماه) با برگزاری 5 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، یزد، اصفهان و شیراز پیگیری شد.

در آخرین بازی هفته یازدهم، تیم پیکان میزبان بانوان ورامین بود. دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که پیروزی در این بازی تاثیری در ارتقای جایگاه چهارمی پیکان در جدول رده‌بندی نداشت. اما فرصتی بود تا بانوان ورامین نهایت تلاش خود را برای ثبت اولین پیروزی به کار بگیرند.

هرچند که شاگردان نسرین خزانی در تیم ورامین موفق به شکست میزبان خود نشدند، اما با کسب امتیاز 28 بر 26 در ست دوم، به اولین ست برده خود در لیگ برتر زنان رسیدند. تیم بانوان ورامین در 10 دیدار قبلی خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریفان شده بود.

در نهایت این رقابت با نتیجه سه بر یک به سود پیکان تمام شد و شاگردان نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 15 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند. پیکانی‌ها با هفت برد و 21 امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماندند.

مهری احمدعلی‌نژاد و فاطمه زندی نظارت فنی و داوری این دیدار را که در مدت زمان 105 دقیقه برگزار شد، برعهده داشتند. زینب حقی و گل‌تکین پذیره هم به عنوان داور اول و دوم قضاوت داشتند.

انتهای پیام//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز