سرمربی ماشین سازی: بازی با پارس جنوبی ۶ امتیازی است

۱۴۰۰/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۷۷۲۶
سرمربی ماشین سازی: بازی با پارس جنوبی ۶ امتیازی است
مسعود حیدرزاده پیش از دیدار با پارس جنوبی جم در‌ جریان لیگ یک گفت: بازی با پارس جنوبی جم از اهمیت زیادی‌ برخوردار است و یک بازی 6 امتیازی محسوب می شود.

به گزارش برنا، مسعود حیدرزاده، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پیش از دیدار با پارس جنوبی جم گفت: بازیکن های ماشین سازی تبریز نسبت به روزهای گذشته هماهنگ تر شده اند و در داخل زمین نسبت به گذشته بهتر همکاری می کنند. 

وی افزود: جوانان تیم فرصتی را که بدست آورده اند به خوبی درک می کنند و به همین علت امید داریم تا نمایش درخشانی از آن ها شاهد باشیم. بازی با پارس جنوبی جم نیز بازی سخت و 6 امتیازی است و پیروزی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرمربی ماشین سازی خاطرنشان کرد: با اتکا به شرایط میزبانی به مصاف پارس جنوبی جم خواهیم رفت تا نتیجه خوبی را بدست آوریم. از صدا و سیما و مردم تقاضا داریم تا از تیم ماشین سازی تبریز حمایت کنند و ما نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

حیدرزاده در خصوص برنامه های آتی باشگاه جهت تقویت تیم ماشین سازی تبریز گفت: یکی از بازیکنان با سابقه پرسپولیس نیز در صورتی که شرایط فراهم شود به کادرفنی تیم اضافه خواهد شد تا با توان بیشتری فصل را ادامه دهیم. ساختار باشگاه در حال تغییر است و می توان امیدوار بود در آینده نزدیک وضعیت تیم بهبود یابد. بهبود وضعیت نیاز به امکانات و زیرساخت ها دارد و امید است مدیران باشگاه بزودی شرایط مناسب را فراهم کنند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز