رئوفی: لیگ امسال قابل پیش‌بینی نیست

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۷۸۰۲۸
رئوفی: لیگ امسال قابل پیش‌بینی نیست
سرمربی جدید تیم والیبال آذرباتری ارومیه با تاکید بر این‌که نتایج دیدارهای لیگ برتر 1400 قابل پیش‌بینی نیست، گفت: با قبول سرمربیگری در لیگ برتر سالنی، می‌خواستم خود را به چالش بکشم.

به گزارش برنا، سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه دوم آبان‌ماه آغاز شد و دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روز چهارشنبه یکم دی‌ماه به پایان رسید.

تیم آذرباتری ارومیه درحالی دور رفت را با 3 پیروزی، 9 امتیاز و قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول به پایان برد که موفق شد در آخرین هفته دور رفت در یک بازی پنج سته، فولاد مبارکه سپاهان قهرمان نیم‌فصل را شکست دهد.

رحمان رئوفی که پیش‌تر کمک مربی آذرباتری بود، در دو هفته آخر دور رفت جانشین فرهاد نفرزاده سرمربی سابق این تیم شد. رئوفی در ارزیابی دور رفت گفت: بازی‌های دور رفت بسیار نزدیک بود. به‌گونه‌ای که ممکن بود یک تیم با یک برد 4 پله در جدول صعود کند و با یک باخت هم 4، 5 پله سقوط. این نشان‌دهنده تقسیم شدن بازیکنان در بین تیم‌ها است و همین مسئله جذابیت لیگ برتر را بالا برده است. شرایط به‌صورتی بود که آذرباتری به‌عنوان تیم آخر جدول موفق به شکست تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان در هفته سیزدهم شد. در واقع می‌‌توان گفت لیگ امسال قابل پیش‌بینی نیست.

وی سطح کیفی بازی‌های لیگ برتر مردان را هم خوب دانست و افزود: البته بیشتر تیم‌ها به برگزاری دو بازی در هفته اعتراض داشتند، اما این تصمیمی بود که ازسوی باشگاه‌ها در ابتدای فصل گرفته شد. بنابراین باید به این تصمیم جمعی احترام گذاشت و در پایان لیگ شیوه برگزاری مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد تا بهترین روش ممکن برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر والیبال گرفته شود.

رئوفی به عنوان چهره شناخته شده والیبال ساحلی درخصوص علت حضورش روی نیمکت تیم والیبال سالنی آذرباتری در نقش سرمربی هم گفت: پیش از حضورم در والیبال ساحلی، نزدیک به 20 سال سابقه حضور در والیبال سالنی را داشتم. تصمیمم برای حضور روی نیمکت آذرباتری ارومیه در واقع چالشی بود که برای خودم درنظر گرفتم. می‌‌خواستم در کسوت سرمربی والیبال سالنی، دوران جدیدی را تجربه کنم. تمام هدفم ایجاد تغییرات در تیم آذرباتری است و به دنبال آن هستیم که جایگاه تیم را از رده چهاردهم جدول ارتقا دهیم. نمی‌خواهیم از لیگ برتر سقوط کنیم و امیدواریم در جمع 8 تیم برتر قرار بگیریم.

وی افزود: دلم می‌‌خواهد سرمربیگری در لیگ برتر را ادامه دهم. چون زندگی من طی 27 سال گذشته با والیبال بوده و به چیز دیگری جز این رشته ورزشی فکر نکرده‌ام. از سال 1373 تاکنون تنها به والیبال مشغول بودم و از این به بعد تصمیم دارم حضورم در والیبال سالنی پررنگ‌تر باشد. البته همیشه به والیبال ساحلی علاقه‌مند هستم و هیچ‌گاه خودم را از این رشته جدا نمی‌دانم. همیشه در کنار والیبال ساحلی خواهم بود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز