بادرنگین: هدف مسی‌ها حضور در مرحله پلی‌آف است

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲:۲۵
کد خبر: ۱۲۷۸۵۴۴
بادرنگین: هدف مسی‌ها حضور در مرحله پلی‌آف است
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان با یادآوری مشکلات فشردگی بازی‌های لیگ برتر مردان، تاکید کرد که هدف مس در نیم‌فصل دوم کسب سهمیه حضور در مرحله پلی‌آف است.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه دوم آبان‌ آغاز شد و دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روز چهارشنبه یکم دی‌ماه به پایان رسید.

تیم مس رفسنجان در پایان دور رفت با 5 پیروزی و 17 امتیاز در رده نهم ایستاد تا رقابت نزدیکی با تیم‌های شهداب یزد(تیم ششم) و شهرداری ورامین(تیم دهم) در میانه جدول داشته باشد.

اسماعیل بادرنگین، سرمربی مس که تیمش نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند، درخصوص سطح تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها گفت: سطح رقابت‌ها این دوره از لیگ برتر بسیار بالاست. با 14 تیمی شدن لیگ برتر، بازیکنان در تیم‌ها تقسیم شدند و همین مسئله به نزدیک شدن رقابت‌ها کمک کرد.

وی اما به مشکل تیمش در اولین تجربه حضور در لیگ برتر هم اشاره کرد و در تشریح آن گفت: چون اولین سال حضور مس رفسنجان در لیگ برتر بود، جذب تنها 6 بازیکن ملی‌پوش اذیتمان کرد و رایزنی‌هایمان برای افزایش این سهمیه با فدراسیون نیز به نتیجه نرسید. درنهایت مجبور شدیم با همین 6 بازیکن، بسیاری از بازی‌ها را برگزار کنیم که منجر به مصدومیت بازیکنان شد. بازیکن محروم هم داشتیم و همین مسئله کار را برایمان سخت‌تر کرد.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: فشردگی بازی‌های لیگ برای تیمی مثل ما که در جنوب کشور واقع شده و برای حضور در رقابت‌ها ناچار به انجام دو پرواز بود، آزار دهنده بود. از طرفی امیدواریم در دور برگشت اتفاقات دور رفت تکرار نشود. چون در دور رفت به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان شاهد تعطیلی دقیقه نودی بازی‌ها به‌صورت موقت بودیم که این اتفاق ضرر مالی فراوانی به باشگاه‌ ما زد. آن هم به این دلیل که تیم رفسنجان با شهرهای محل برگزاری بازی‌ها فاصله زیادی دارد و مجبور بودیم زودتر پروازهایمان را رزرو کنیم که متاسفانه تعطیلی لیگ خیلی دیر اعلام شد.

بادرنگین در تشریح اهداف باشگاه مس رفسنجان هم گفت: هدف‌گزاریمان در نیم‌فصل اول ابقا در لیگ برتر بود اما اگر موفق به جذب بازیکنان مورد نظر در تعطیلات نیم‌فصل شویم، سعی می‌کنیم در دور برگشت تیم را به پلی‌آف برسانیم.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز