داورزنی: ایران آماده همکاری برای افزایش سطح والیبال منطقه است

۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۱۲:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۷۸۹۳۶
داورزنی: ایران آماده همکاری برای افزایش سطح والیبال منطقه است
رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که آسیای مرکزی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است، گفت: والیبال ایران آمادگی حمایت از طرح‌های توسعه این منطقه را دارد تا در نهایت منجر به افزایش سطح والیبال آسیای مرکزی شود.

به گزارش برنا، مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی امروز (دوشنبه 6 دی‌ماه) با حضور نمایندگان 14 کشور افغانستان، بنگلادش، بوتان، هند، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، مالدیو، نپال، پاکستان، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان طی مراسمی آغاز شد.

محمدرضا داورزنی به عنوان نماینده ایران و نماینده هیات رئیسه فدراسیون جهانی، با ابراز خوشحالی از حضور در این مجمع، گفت: منطقه آسیای مرکزی پتانسیل بسیار زیادی در ورزش والیبال دارد و باید با همکاری کشورهای عضو این منطقه را به یکی از مناطق توسعه یافته والیبال تبدیل کنیم.

وی با اشاره به جمعیت دو میلیارد نفری این منطقه ادامه داد: فدراسیون والیبال ایران آمادگی حمایت از طرح‌های توسعه این منطقه را دارد و والیبال آسیای مرکزی می‌تواند از نیروهای ایرانی برای انتقال دانش و تجربیات در این رشته ورزشی استفاده کرد.

رئیس فدراسیون در ادامه به حضور مربیان، کارشناسان و عوامل ایرانی اجرایی مسابقات در کشورهای مختلف منطقه آسیای مرکزی اشاره کرد و گفت: آماده کمک بیشتر برای افرایش سطح مسابقات منطقه به سطح استانداردهای فدراسیون جهانی هستیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای رهایی جهان از شر ویروس کووید 19 در سال جدید میلادی، گفت: فوریه آینده در جزیره زیبای کیش میزبان مجمع منطقه آسیای مرکزی خواهیم بود و امیدوارم با کمک یکدیگر به توسعه والیبال این منطقه کمک کنیم.

در ابتدای مراسم افتتاحیه، عتیق اسلام رئیس فدراسیون والیبال بنگلادش ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان از داورزنی به عنوان یک دوست و میهمان ویژه این مجمع یاد کرد.

همچنین در پایان مراسم افتتاحیه مجمع منطقه آسیای مرکزی از محمدرضا داورزنی و مسعود یزدان‌پناه با اهدای مدال، تقدیر شد.

انتخابات اعضای کمیته‌های مختلف منطقه آسیای مرکزی، بررسی تقویم مسابقات سال 2022 این منطقه و تعیین تکلیف مسابقاتی که به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده است، از جمله محورهای مجمع سالانه منطقه آسیای مرکزی است که در نشست عصر بررسی خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین روز سه‌شنبه هفتم دی‌ماه در مراسم اختتامیه مسابقات چلنجر کاپ مردان و زنان آسیا مرکزی شرکت خواهد کرد.

این مسابقات با حضور 11 تیم از شش کشور آسیای مرکزی با نظارت مسعود یزدان‌پناه شروع شده است که 6 کشور در گروه زنان و 5 کشور در گروه مردان با هم رقابت دارند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز