اوجاقی: ملی‌پوشان افت کردند/ تمرینات بعدی با فشردگی بیشتری ادامه خواهد داشت

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۹۱۱۵
اوجاقی: ملی‌پوشان افت کردند/ تمرینات بعدی با فشردگی بیشتری ادامه خواهد داشت
مربی تیم ملی ووشو کشورمان گفت: ملی‌پوشان از نظر بدنی افت کردند و تمرینات بعدی ما با فشردگی بیشتری پیگیری خواهد شد.

امیر اوجاقی، مربی تیم ملی ووشو، درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: نوع برگزاری رقابت‌های انتخابی طبق روال همیشه بود و در کل می‌توانم بگویم که انتخابی به بهترین شکل برگزار شد اما از آنجایی که مدت زیادی در رشته ووشو تمام مسابقات لغو شده و اردویی هم به خاطر شرایط کرونا در کشور برگزار نمی‌شد، ووشوکاران از نظر بدنی افت کرده بودند. در حقیقت آمادگی بازیکنان چنگی به دل نمی‌زد. همین که برنامه ریزی شده برای شرکت در مسابقات اردوها را چندماهی زودتر شروع کنیم خوب است و قطعا در جریان اردوها برای رسیدن به آمادگی مطلوب تمرینات پرفشاری را خواهیم داشت.

وی در مورد نتیجه احتمالی ووشو در بازی‌های آسیایی گفت: این رشته همیشه جزو رشته‌های مدال بوده و قطعا این دوره هم می‌توان روی مدال ووشو در مسابقات حساب باز کرد. چه کادر فنی و چه ملی‌پوشان فکر و ذکر همه مدال و آنهم مرغوب‌ترین آن است. کادر جدید فدراسیون نخستین بار است که در یک رویداد کنار تیم ملی حضور دارد. فدراسیون در تلاش است تا همه امکانات لازم را برای تیم‌ها و بازیکنان فراهم کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. مدیریت حال حاضر فدراسیون جوان ولی باتجربه است و خوشبختانه انگیزه زیادی هم دارد، بنابراین امید داریم در اولین مسابقات بتوانیم کنار هم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

اوجاقی افزود: البته این مسئله را هم جدی بگیریم که مدیران جوانی چون صدیقی نیاز به حمایت و به ویژه حمایت مالی دارند تا بتوانند برنامه های خود را به خوبی پیش ببرند. امیدوارم هم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پرداخت مالی به موقع داشته باشند تا مسائل مالی در این مسیر گریبان‌گیر این رشته نشود.

مربی تیم ساندا خاطرنشان کرد: مسابقات شهریور سال آتی است و از اول دی امسال انتخابی را استارت زدیم. در حال حاضر اردوها برقرار است تا شهریور که اعزام خواهیم داشت و این برنامه و اردوها به طور مستمر ادامه خواهد داشت تا این دو سال تعطیلی را جبران کنیم.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز