اسدی: تصمیمات غلط مدیریتی گریبان تیم‌ها را گرفته است/ امیدوارم یک زلزله بیاید تا فوتبال را از نو بسازیم!

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۷۹۲۳۵
اسدی: تصمیمات غلط مدیریتی گریبان تیم‌ها را گرفته است/ امیدوارم یک زلزله بیاید تا فوتبال را از نو بسازیم!
مرتضی اسدی که به عنوان مدیرفنی تیم پانیک تالش فعالیت فوتبالی خود را ادامه می‌دهد حرف‌های جالبی درباره شرایط فوتبال دارد.

مرتضی اسدی، مدیر فنی تیم فوتبال پانیک تالش، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: تیم ما تیمی نوپا است و تنها 2 ماه از شکل گرفتنش می‌گذرد. یک ماه است تمرینات را آغاز و سعی کردیم بهترین‌ها را در این سطح جذب کنیم. در آخرین روز اردوی‌مان یک دیدار دوستانه با تیم بهمن داشتیم و از این به بعد تمرینات‌ در رشت پیگیری می‌‌شود. این تیم سومین تیمی است که در آن حضور دارم. از سعید اکبری، مالک تیم، بابت حمایت‌ها تشکر می‌‌کنیم. هدف ما صعود به لیگ دو است و امیدواریم در سال اول به این هدف برسیم.

وی در ادامه درباره امکانات فوتبال در رده‌های پائین‌تر گفت: تیم‌های سطح دو و سه از لحاظ امکانات سطح پایینی دارند اما سازمان لیگ سعی دارد بازی‌های این سطح در زمین‌های خوبی برگزار شود. این یک قدم خوب است و این که مقتدرانه سعی دارند کارت‌ها را با ضوابط صادر کنند امری مهم است.

اسدی درباره شرایط لیگ امسال و مدعیان لیگ گفت: لیگ برتر با حرف و حدیث بابت تبلیغات، آمادگی بدنی و نقل و انتقالات آغاز شد. لیگی پویا را شاهد هستیم. باید بحث سازمان لیگ و فدراسیون مدیریت شود تا اتفاقاتی که خوشایند فوتبال‌مان نیست را کمتر مشاهده کنیم. سخت است تا مدعیان را از همین حالا مشخص کنیم. چهار تیم در بالای جدول شانه به شانه هم پیش می‌روند. آن‌ها در حال استفاده از فرصت‌ها هستند و امیدوارم تراکتور هم در جمع بالانشینان قرار بگیرد.

پیشکسوت تیم تراکتور درباره شرایط این تیم عنوان کرد: شرایط بد تراکتور مختص امروز نیست. 3 یا 4 سال است که تصمیمات غلط مدیریتی گریبان تراکتور را گرفته است. قبل از شروع لیگ بازیکنان زیادی از تیم رفتند و جانشینان خوبی جذب نشده‌اند. تیم‌های رقیب اما نفرات با کیفیت‌تر و اسمی‌تری گرفته‌اند. امیدوارم مسئولین باشگاه فکری به حال این تیم پرطرفدار کنند. سولدو شرایط سختی دارد. هر مربی باید ابزار مورد نیازش را داشته باشد و بزرگترین مربی‌ها هم بدون ابزار نمی‌توانند کاری کنند. امیدوارم در نیم فصل دوم کاری انجام دهند. پنجره بسته؟ گل بود به سبزه نیز آراسته شد. باید خدا خدا کنیم با توجه به این شرایط، تیم در رده خوبی لیگ را به انتها برساند.

اسدی که سابقه بازی در صنعت‌نفت آبادان را هم دارد درباره وضعیت این تیم گفت: صنعت نفت تیمی ریشه دار است و برزیل ایران. بازیکنان این تیم به سختی کار می‌کنند زیرا مصوباتی غیرفوتبالی در آن منطقه حاکم شده و بازیکنان تیم‌های نفتی نمی‌توانند از بودجه سازمان‌ها استفاده کنند. مساله‌ای که باعث شده شخصیت این تیم‌ها خدشه‌دار شود.

وی درباره بحث‌های مربوط به مجوز حرفه‌ای‌گری تیم‌‌ها برای حضور در آسیا گفت: کسانی که می‌گویند فدراسیون ما 5 ستاره است و جایگاه ویژه‌ای دارد بیایند پاسخگو باشند. باشگا‌های ما حتی اتوبوس هم برای جا به جایی ندارند. امیدوارم افراد کاربلد ورود کنند. هرچند که فوتبالی‌ها هم به دلیل شرایط سخت دورند. امیدوارم یک زلزله بیاید و با ورود فوتبالی‌ها از ابتدا فوتبال را به رشد برسانیم.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز