ابراهیمی: مهدوی‌کیا شناسنامه فوتبال ایران است، در مورد او بی‌انصافی نکنیم/ سجادی برای حل مشکل سرخابی‌‌ها تلاش می‌کند

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۰۰۸۴
ابراهیمی: مهدوی‌کیا شناسنامه فوتبال ایران است، در مورد او بی‌انصافی نکنیم/ سجادی برای حل مشکل سرخابی‌‌ها تلاش می‌کند
ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا از تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکلات سرخابی‌ها قدردانی کرد.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق پرسپولیس، به ارزیابی فنی دیدار با سپاهان پرداخت و به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس موفق شد دیدار 6 امتیازی را با پیروزی پشت سر بگذارد و 3 امتیاز ارزشمندی را به اندوخته‌های قبلی‌اش اضافه کند. 90 دقیقه با صحنه‌های خوب فوتبالی را در این دیدار شاهد بودیم و دو تیم نمایش خوبی را ارائه دادند. روند دو تیم به صورت سینوسی بود و در دقایقی برتری از آن پرسپولیس بود و برای دقایقی توپ و میدان در اختیار سپاهان بود. در مجموع دو تیم با توجه به نیاز و انگیزه‌ای که برای برد داشتند، در این دیدار فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند ولی پرسپولیس با گل زودهنگامی که در این بازی به ثمر رساند از نظر عددی نیز شرایط بهتری را رقم زد و موفق شد پیروزی مهمی را در این هفته از لیگ به دست آورد.

مربی پیشین سرخ‌های تهرانی ادامه داد: گلی که پرسپولیس در نیمه اول زد، این تیم را از نظر روحی و روانی از حریفش بالاتر برد. در چنین شرایطی پرسپولیس از نظر دفاعی اصول خوبی را در زمین پیاده کرد و موفق شد با دفاع منطقی و چشم دوختن به ضدحملات، اجازه نداد سپاهان به گل تساوی دست پیدا کند و اتفاقات بازی را به سود خود رقم بزند.

وی با تمجید از عملکرد ستاره ملی‌پوش پرسپولیس تاکید کرد: در این دیدار هم مثل همیشه بازی موثر و خوب وحید امیری بیش از هر بازیکنی به چشم من آمد. وحید بازیکن زحمتکش و همیشه موثری است که در همه بازی ها جزو بهترین های پرسپولیس بوده است. روند کم نوسان امیری او را به بهترین چهره این فصل پرسپولیس تبدیل کرده است.

ابراهیمی در مورد خطر حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا و عللی که سرانجام دو تیم را به چنین روزهایی ختم کرده به خبرنگار برنا گفت: این مساله می تواند اتفاق بدی برای فوتبال ما باشد. در این زمینه نمی توان ایرادی را به مسئولان فعلی وزارت وارد دانست. سجادی و همکارانش در وزارت فعلی تازه سه ماه است که امور را برعهده گرفته اند و ایرادی متوجه آنها نیست. در این زمینه شنیده ام رایزنی های سجادی برای حل این مشکل ادامه دارد و امیدوارم این موضوع برای این دو باشگاه پرطرفدار ما ختم به خیر شود. در سال های گذشته همه برای حرفه سازی و خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال فقط وعده و وعید داده اند و کسی واقعا دنبال تحقق خصوصی سازی و تامین شرایط حرفه ای گری برای دو تیم نبوده است.

سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به هجمه‌ای که علیه مهدی مهدوی‌کیا رخ داده است، گفت: مهدوی‌کیا نباید در این ماجرا قربانی شود. مهدی از باشخصیت‌ترین چهره های ورزشی و فوتبالی ایران است و در کنار نفراتی مثل علی دایی شناسنامه فوتبال ایران در دنیا هستند و همه دنیا فوتبال ما را با این نام‌های بزرگ می شناسند. این همان مهدوی‌کیایی است که با گلزنی برابر آمریکا اولین پیروزی ایران در تاریخ حضور فوتبال ما در جام جهانی رقم زد و از انصاف به دور است با او این‌گونه برخورد شود و زحمات و افتخاراتی را برای فوتبال ما در سطح آسیا و جهان کسب است نادیده بگیریم. امثال مهدی در سال‌های گذشته بارها پرچم مقدس ایران را در دنیا بالا برده و نباید با او این گونه برخورد زننده‌ای صورت بگیرد.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز