خوردبین: مهدوی‌کیا ایران را خوشحال کرده، او را قربانی نکنیم/ امیدوارم اقدامات سجادی موثر واقع شود

۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۰۴۳۰
خوردبین: مهدوی‌کیا ایران را خوشحال کرده، او را قربانی نکنیم/ امیدوارم اقدامات سجادی موثر واقع شود
محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس گفت: بازیکنان در بازی برابر سپاهان بچه ها بی نقص ظاهر شدند و نشان دادند شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل هستند. همچنین امیدوارم تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکلات سرخابی‌ها موثر واقع شود.

محمود خوردبین، سرپرست پیشین پرسپولیس، با تمجید از عملکرد سرخ‌ها در اراک در دیدار برابر سپاهان اظهار داشت: هر دو تیم در این دیدار نمایش فوتبالی خوبی را از خود نشان دادند و در این میان پرسپولیس بهتر از حریف قدرتمند خود بود. در این بازی دو تیم به سه امتیاز کامل این دیدار نیاز مبرم داشتند و با توجه به جایگاه شان در جدول این پیروزی برای شان بیش از سه امتیاز ارزش داشت و در نهایت بهترین اتفاق در این بازی برابر پرسپولیس رخ داد و خوشحالم با دست پر این دیدار را به پایان رساند.

پیشکسوت سرخ ها با اظهار امیدواری در مورد روند رو به رشد پرسپولیس تا رسیدن به قهرمانی تاکید کرد: این پرسپولیس مرا به یاد تیم برانکو می اندازد، پرسپولیس در زمان برانکو در اول فصل شرایط خوبی نداشت اما رفته رفته به تیمی تبدیل شدیم که تیمی جلودارمان نبود و توانستیم در آن شرایط قهرمان شویم.  تیم گل محمدی هم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و می تواند ششمین جام قهرمانی را به ما و هواداران هدیه دهد.

وی در مورد حذف ستاره پرسپولیس از لوگوی این باشگاه توسط سپاهانی‌ها قبل از بازی اخیر خاطرنشان کرد: شاید این امکان وجود داشته باشد که ستاره لوگوی پرسپولیس را حذف کنند اما با قهرمانی ها و ستاره های تاریخ باشگاه پرسپولیس چه کاری می توانند انجام دهند؟! ستاره‌های پرسپولیس در قلب پیشکسوتان و هواداران تیم حک شده و پاک شدنی نیستند.

خوردبین با ابراز نگرانی در مورد سرنوشت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و خطری که برای حذف این تیم را تهدید می‌کند، به خبرنگار برنا گفت: این اتفاق، اتفاق نگران کننده‌ای است که امیدوارم با تلاش مدیران وزارت ورزش و مسوولان فدراسیون ختم شود. این مشکل مربوط به امروز و دیروز نیست و سال‌ها بود که پرسپولیس و استقلال با این معضل دست به گریبان بودند. اگر دولت ها و مدیران قبلی به موقع به تعهدات و قول‌هایی که برای خصوصی سازی و ساختن باشگاه حرفه ای عمل می کردند کار به اینجا کشیده نمی شد. در این بین دکتر سجادی که از زمان حضورشان در وزارت نشان داده است رنگ ها و تیم ها برای شان فرقی ندارد و به فکر حل مشکلات هستند تلاش هایی در زمینه این مشکل داشته اند و امیدوارم این تلاش ها با بهترین سرانجام برای سرنوشت دو تیم در آسیا به پایان برسد. 

چهره قدیمی پرسپولیس که خودش در زمره بهترین های این باشگاه محسوب می شود در پایان با تاکید حفظ شان چهره بزرگی مثل مهدی مهدوی کیا گفت: مهدی از جمله بهترین ستاره‌های تاریخ فوتبال ماست و بارها لبخند شادی و شعف را بر لب مردم ایران نشانده است. گل او به آمریکا یک ایران را خوشحال کرد و نباید حالا به خاطر این ماجرا با او چنین برخوردی صورت بگیرد. مهدی از سرمایههای فوتبال ما محسوب می شود و حالا نیز در کسوت سرمربی تیم امید خدمات زیادی را برای فوتبال ما داشته و نباید در این ماجرا قربانی شود.

انتهای پیام// 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز