اولین جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۷:۴۲
کد خبر: ۱۲۸۱۰۲۴
اولین جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان
اولین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در محوطه ستاد وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه انقلاب و ورزشگاه آزادی تهران با حضور مسئولان این وزارتخانه و مسئولان بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش برنا؛ اولین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در محوطه ستاد وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه انقلاب و ورزشگاه آزادی تهران با حضور منصورنادری مسئول امور یادمان های بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و کشاورز مسئول معاونت امور مناطق و شهرستان های موزه ملی دفاع مقدس، دکتر اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست، دکتر سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان، دکتر کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر اسدی مدیرکل دفتر ساماندهی و نظارت بر امور جوانان، محسن دهقان مدیرکل پشتیبانی، مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران، محمدی عراقی مشاور وزیر در امور ایثارگران، قاسمی جانشین فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان در ساختمان جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

دکتر اسماعیل احمدی در این جلسه ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا، اظهار داشت: در حوزه ستاد وزارت ورزش و جوانان برای اثر گذاری فرهنگی و استعانت از امداد های غیبی همیشه این خلا را حس می کردیم که جای شهدای گمنام خالی است و جامعه ورزش و جوانان به شدت نیازمند این موضوع بود که خوشبختانه با همکاری های مسئولان مربوطه این امر در آستانه وقوع است.

وی افزود: عزممان برای میزبانی از شهدای گمنام جزم است هر چند که در حقیقت شهدا میزبان هستند و همه ما میهمان شهدا هستیم. با توکل و استعانت از خداوند متعال ان شاءالله سومین وزارت خانه ای خواهیم بود که میهمان شهدای گمنام خواهد شد.

دکتر احمدی با بیان این که کمیته اجرایی این مراسم فرزندان شهدا خواهند بود افزود: خانواده های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان و همچنین جوانان و ورزشکاران، کارکنان و مسئولان ورزشی در این مراسم حضور پر شوری خواهند داشت.

حضور چهره های ورزشی مطرح در این مراسم، مشارکت همه گره های مردمی، تقسیم کار حوزه های ستادی برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم، تبلیغات محیطی مناسب، دعوت از مدیران و مسئولان کشوری، دعوت از سمن های حوزه ایثار و شهادت و ... از مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز