لیگ برتر در ایستگاه سیزدهم/ نحسی سیزده یقه کدام تیم‌ها را می‌گیرد؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۱۰۶۶
لیگ برتر در ایستگاه سیزدهم/ نحسی سیزده یقه کدام تیم‌ها را می‌گیرد؟
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری دیدارهای مهمی پیگیری می‌شود تا تنور داغ این پیکارها در هفته دوم از اولین ماه زمستان 1400 حسابی گرم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ به جز بازی پرسپولیس و استقلال که در این هفته به ترتیب به مصاف تراکتور و آلومینیوم می‌روند، دیگر تیم های حاضر در این رقابت‌ها هم بازی‌های مهمی را پیش روی خود می بینند که این بازی ها و شرایط شان را با هم مرور می کنیم؛

شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان در دیدار خانگی به مصاف صنعت نفت آبادان می روند. این در حالی است که مسی‌ها هفته گذشته در آستانه پیروزی برابر گل گهر بودند اما کامبک شاگردان قلعه نویی باعث شد این دیدار در نهایت با تساوی 2 – 2 به پایان رسیده و این تیم از رسیدن به پیروزی ارزشمندی محروم شود. مس حالا برابر نفتی به میدان می رود که با پیروزی سه بر یک برابر آلومینیوم در آبادان برد مهمی را به دست آورد.

قعرنشین جدول رده بندی امروز در دیداری خانگی مصاف مهمی برابر تیم زخم خورده سپاهان دارد. پدیده مشهد در هفته قبل برابر پیکان به تساوی یک – یک رضایت داد تا همچنان در حسرت پیروزی در این فصل بماند. شاگردان سیدعباسی امروز در مصافی سخت برابر سپاهانی به میدان می روند که با شکست خانگی برابر پرسپولیس در هفته قبل سومین باخت متوالی را تجربه کرد که تیم زخم خورده ای است و می تواند حریف بسیار خطرناکی برای پدیده باشد.

تقابل نفت‌ مسجدسلیمان و گل گهر سیرجان در بازی دیگر امروز که دوئل تماشایی بین فراز کمالوند و امیر قلعه نویی است، از جمله بازی های مهم این هفته محسوب می شود. نفتی ها در شرایطی در این بازی از گل گهر پذیرایی می کنند که هفته قبل در دیدار خارج از خانه به تساوی یک – یک رضایت دادند، در آن سوی میدان گل گهر در دیدار هفته گذشته اش با کامبکی تماشایی برابر مس در نهایت مقابل این تیم به تساوی 2 – 2 دست پیدا کرد.      

شاگردان عنایتی در  تیم هوادار در حالی در هفته دوازدهم برابر فجر سپاسی به تساوی بدون گل دست پیدا کردند که در این هفته از بازی های لیگ باید برابر نساجی مازندران جدال ویژه ای را پشت سر بگذارند. این در حالی است که شاگردان الهامی در هفته ای که گذشت مقابل تیم کمالوند با تساوی یک – یک به کار خود پایان دادند.

ذوب آهن پس از هفته ها ناکامی و شرایط نامساعد هفته قبل در تبریز پیروزی مهمی را به دست آورد  و موفق شد با یک گل از سد تراکتور عبور کرده تا شاگردان تارتار نوار ناکامی های خود را پاره کنند. حالا ذوبی ها امیدوارتر  از قبل برای بازی در هفته سیزدهم روبروی فجرسپاسی آماده شده اند. در این سوی میدان نیز فجری ها پس از توقف در خانه با تساوی بدون گل برابر هوادار در تلاش هستند نتیجه مطلوبی را در این دیدار خارج از خانه شان کسب کنند.

فولاد و پیکان در یکی از بازی های مهم این هفته در حالی در اهواز به مصاف هم می روند که شاگردان نکونام پس از شکست در تهران برابر استقلال در اندیشه جبران مافات هستند و می خواهند انتقام استقلال را از مجتبی حسینی و شاگردانش بگیرند. حریف امروز فولاد در حالی برای این بازی آماده شده که در بازی اخیر خود در مصاف با پدیده قعرنشین توفیق چندانی نداشت و به تساوی بسنده کرد.

انتهای پیام// 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز