لیگ برتر نوجوانان؛ شهرداری گنبد و سایپا فینالیست شدند

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۲۸۱۵۵۱
لیگ برتر نوجوانان؛ شهرداری گنبد و سایپا فینالیست شدند
مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر رده‌سنی نوجوانان پسر امروز با دو دیدار در نجف‌آباد پیگیری شد و تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا تهران با شکست حریفان فینالیست شدند.

به گزارش برنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان سال 1400 جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه دوازدهم دی‌ماه) با دو دیدار در سالن پوریای ولی شهر نجف‌آباد پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم‌های شهرداری گنبد و لبنیات هراز آمل به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده گنبد سه بر صفر و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 25 بر 17 حریف قدرتمند خود را شکست داد و فینالیست شد.

این مسابقه 90 دقیقه طول کشید و کیوان عابدزاده و احمد اکبرزاده داوران اول و دوم آن بودند.

در دومین مسابقه این مرحله نیز تیم‌های شهرداری ارومیه و سایپا تهران به مصاف یکدیگر رفتند و نارنجی پوشان تهرانی با شکست حریف به عنوان دومین فینالیست این رقابت‌ها معرفی شدند.

شهرداری ارومیه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 17 و 25 بر 15 مغلوب سایپا شد تا حریف تیم لبنیات هراز آمل در دیدار رده‌بندی این مسابقات شود.

این مسابقه یک ساعت و 31 دقیقه طول کشید و قضاوت آن را قادر صادقی و سیدجواد میربلوچ به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند. همچنین مهدی آشوری به عنوان ناظر فنی بر دو مسابقه این مرحله نظارت داشت.

فردا (دوشنبه سیزدهم دی‌ماه) و در مرحله ‌نهایی این رقابت‌ها دو دیدار برگزار خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

ساعت 11 – دیدار رده‌بندی: لبنیات هراز آمل – شهرداری ارومیه

ساعت 13- دیدار نهایی : شهرداری گنبد – سایپا تهران

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر در نجف‌آباد حضور و این مسابقات را زیر نظر دارد. بهرام سلیمانی نیز به عنوان سرپرست برگزاری لیگ برتر نوجوانان را برعهده دارد.

 

انتهای پیام // 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز