لیگ برتر تنیس‌ روی‌ میز/ صدرنشینی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان در دور نخست

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۷:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۲۸۱۶۲۲
لیگ برتر تنیس‌ روی‌ میز/ صدرنشینی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان در دور نخست
در دور اول سی‌امین دوره لیگ برتر آقایان تنیس روی میز باشگاه‌های کشور تیم رعد پدافند هوایی اصفهان صدرنشین شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، با برگزاری ۵ دور از مرحله اول سی امین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه های کشور، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با ۱۰ امتیاز در صدر قرار گرفت.

رعد در ۵ مصاف تیمی خود موفق شد با حساب ۴ بر ۱ از سد شهرداری کرج عبور کند، ۳ بر ۲ فراسنج تهران را از پیش رو بردارد و با دو پیروزی ۴ بر ۱ در مصاف با پادما یدک و عقاب نهاجا و پیروزی ۵ بر ۰در مصاف با مقاومت تبریز در مجموع با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رقابتها قرار گیرد.

تیم فراسنج تهران با پیروزی ۵ بر ۰ مقابل مقاومت تبریز و پادما یدک، ۳ بر ۲ در برابر دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان و تنها باخت ۲ بر ۳ در مصاف با رعد پدافند با مجموع ۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت. دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی ۵ بر ۰ در مصاف با عقاب نهاجا، ۴ بر ۱ در مصاف با مقاومت تبریز ، باخت ۲ بر ۳ در مقابل پالایش نفت آبادان و فراسنج، پیروزی ۳ بر ۲ در مقابل شهرداری کرج با مجموع ۸ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

پالایش نفت آبادان با مجموع ۷ امتیاز، شهرداری کرج با ۷ امتیاز ، پادما یدک با ۶/۵ امتیاز، عقاب نهاجا با ۲ امتیاز و مقاومت تبریز با نیم امتیاز در رده ۴ تا ۸ رده بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز