وکیلی: از سطح لیگ برتر نوجوانان راضی‌ هستم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۸:۴۳:۰۹
کد خبر: ۱۲۸۱۶۵۷
وکیلی: از سطح لیگ برتر نوجوانان راضی‌ هستم
سرمربی تیم والیبال نوجوانان با تاکید بر این‌که اهمیت لیگ برتر نوجوانان به اندازه‌ای بود که اردوی تیم ملی تعطیل شود، گفت: از سطح فنی لیگ برتر نوجوانان راضی هستم.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان سال 1400 جام «سردار دل‌ها» که از روز شنبه چهارم دی‌ماه با حضور 14 تیم در دو گروه مقدماتی به میزبانی نجف‌آباد آغاز شد، امروز (13 دی‌ماه) به پایان می‌رسد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان پنج‌شنبه هشتم دی‌ماه راهی نجف‌آباد شد تا از نزدیک این رقابت‌ها را زیر نظر بگیرد.

محمد وکیلی در ارزیابی از رقابت‌های برگزار شده گفت: درست است که به دلیل برگزاری لیگ برتر نوجوانان، یکی از مراحل اردوی تیم ملی نوجوانان را از دست دادیم اما ارزش و اهمیت مسابقات به اندازه‌ای بود که اردوی تیم ملی را تعطیل کنیم و نوجوانان را در جریان مسابقات زیر نظر بگیریم.

وی افزود: طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، نوجوانان امکان حضور در مسابقات قهرمانی کشور را نداشتند. رقابت‌های لیگ برتر، نخستین حضور این بازیکنان در یک رقابت رسمی بود. به شخصه برگزاری لیگ برتر نوجوانان را به فال نیک می‌گیرم؛ به این دلیل که هم بازیکنان حاضر در اردو را در یک رقابت محک زدیم و هم به بازیکنانی که تلاش کرده بودند تا خود را به سطح بازیکنان اردونشین برسانند، فرصتی دادیم تا در لیست دعوت به تیم ملی قرار بگیرند. همه این عوامل سبب شد رقابت‌ها روز به روز بهتر شود.

وکیلی با اشاره به این که لیگ برتر نوجوانان به لحاظ برگزاری، داوری، نظم و انضباط و کنترل احساسات مربیان جوان، در جوی آرامی برگزار شد، ادامه داد: کادر فنی تیم ملی نوجوانان باید در مسابقات حاضر شوند تا چرخه رقابت بین بازیکنان نوجوان دست‌خوش خلل نشود. به شخصه از برگزاری لیگ برتر نوجوانان راضی هستم و طی این رقابت‌ها، چند بازیکن را زیر نظر گرفتم. امیدوارم بتوانیم با برگزاری بیشتر مسابقات این‌چنینی، تیم ملی خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص آخرین شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی نوجوانان هم گفت: سومین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان در تاریخ 30 آذرماه به پایان رسید. چهارمین مرحله اردو از 18 دی‌ماه آغاز می‌شود و تا هفتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت. در اردوی چهارم باز هم روی آمادگی جسمانی و ارتقای سطح تکنیکی بازیکنان متمرکز خواهیم شد.

سرمربی تیم نوجوانان افزود: به دنبال برگزاری چند دیدار تدارکاتی برای نوجوانان اردونشین هستیم. این موضوع نیازمند انجام هماهنگی‌های لازم و موافقت تیم‌های مدنظر است تا بتوانیم حداقل 3 الی 4 بازی تدارکاتی برگزار کنیم. چون اگر مسابقه‌ای برگزار نشود، امکان شناسایی نقاط ضعف بازیکنان هم وجود نخواهد داشت. باید با تیم‌هایی بازی تدارکاتی برگزار کنیم که بازیکنان نوجوانان را تحت فشار قرار دهند و ما از تجربه بازی با آن‌ها برای رقم زدن آینده‌ای بهتر استفاده کنیم.

مرحله نیمه‌ نهایی لیگ برتر رده‌ سنی نوجوانان پسر روز گذشته (یکشنبه 12 دی‌ماه) با دو دیدار در نجف‌آباد پیگیری شد و تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا تهران با شکست حریفان خود فینالیست شدند.

مرحله ‌نهایی این رقابت‌ها امروز دوشنبه 13 دی‌ماه با دو دیدار پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

ساعت 11 – دیدار رده‌بندی: لبنیات هراز آمل – شهرداری ارومیه

ساعت 13- دیدار نهایی : شهرداری گنبد – سایپا تهران

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز