واعظ: استقلال باید در دقایق ابتدایی به مس گل بزند/ می‌دانم که تمرینات آبی‌پوشان نسبت به قبل حرفه‌ای‌تر شده است

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۲۴۲۴
واعظ: استقلال باید در دقایق ابتدایی به مس گل بزند/ می‌دانم که تمرینات آبی‌پوشان نسبت به قبل حرفه‌ای‌تر شده است
حمید واعظ اعتقاد دارد تیم فوتبال استقلال باید در دقایق ابتدایی بازی مقابل مس رفسنجان گل بزند تا در پایان این مسابقه برنده باشد.

حمید واعظ، بازیکن اسبق استقلال، درباره بازی استقلال مقابل آلومینیوم به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی در اراک سخت است. پرسپولیس هر دو بازی خود در این سال‌ها در اراک را واگذار کرده بود. تیم‌های خطیبی سخت‌کوش هستند و با پرس از جلو، مقابل حریفان قدعلم می‌کنند. فکر می‌کنم استقلال بیشتر از برد به فکر صدرنشینی بود و اگر در رده‌ای جز صدر بود قطعا به حمله و گل‌ برای برد پرگل فکر می‌کرد. در بازی مقابل فولاد چنین سبکی نتیجه داد اما در این بازی خیر. به هر حال هر مربی تفکراتی دارد. یک بازی نتیجه حاصل می‌شود و یک بازی خیر.

وی افزود: جایگاه استقلال نشان می‌دهد کیفیت تیم از کیفیت سال گذشته بهتر است. هم از لحاظ آماری و هم از لحاظ ذهنیت شکست ناپذیر. استقلال تا امروز 3 گل دریافت کرده که 2 مورد از آن لحظه آخری بوده. دلیل آن را جوان بودن تیم می‌دانم و تغییرات زیاد. ما البته از بیرون گود نظر می‌دهیم و شاید اگر جای او باشیم همین تصمیمات را می‌گیریم. در کل اما با گذشت 13 هفته 29 امتیاز کسب شده و این نتیجه بدی نیست. دورادور شنیده‌ام که تمرینات استقلال به شدت نسبت به سال‌های قبل تفاوت کرده. زمان ما بازیکنان ساعت 2 می‌آمدند و ساعت 4 می‌رفتند اما حالا بازیکنان حرفه‌ای شده‌اند و این باعث شده کیفیت‌شان افزایش یابد. این تغییراتی که در تمرینات لحاظ شده باعث صدرنشینی شده و این صدرنشینی اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی به دست آمده است.

واعظ درباره انتخاب یک ستاره از بازیکنان فعلی هم عنوان کرد: اینکه نمی‌توانیم ستاره‌ای در این تیم ببینیم یعنی همه در یک سطح هستند و همه با توان ذهنی و روانی می‌توانند به ترکیب اصلی برسند. این برای مربی یک نعمت است که این همه بازیکن هم سطح داشته باشد. ستاره داشتن هم محسنات دارد و هم معایب. به نظر من استقلال امسال ستاره خاصی ندارد و این مزیت است.

وی درباره مدعیان لیگ برتر گفت: شک نکنید سپاهان و پرسپولیس رقبای اصلی استقلال در لیگ هستند. پرسپولیس به‌خاطر قهرمانی‌های متوالی از لحاظ روانی بالاتر از همه هستند اما از لحاظ کیفیت افتی محسوس داشته‌اند. پس از پرسپولیس رقیب اصلی سپاهان خواهد بود.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره روند استقلال در ادامه لیگ گفت: استقلال سال گذشته در حذفی و در لیگ مدعی فتح جام بود و حالا هم در همان سطح و بهتر نتیجه خواهد گرفت. بازی هفته آینده مقابل مس رفسنجان؟ آن‌ها تیم باکیفیتی هستند و نتایج خوبی گرفته‌اند. استقلال می‌تواند در آزادی برنده شود. اگر در دقایق ابتدایی استقلال حاکم بر بازی شود و به سرعت به گل برسد،‌ کار حریف تمام است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز