عزیزی خادم: باید استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۳:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۲۸۱۸
عزیزی خادم: باید استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال با سفر به خوزستان از هیات فوتبال استان و مجموعه باشگاه فولاد بازدید کرد.

به گزارش برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در جریان سفر خود به اهواز پس از بازدید دو ساعته از هیات فوتبال استان خوزستان و کلاس مربیگری B در ورزشگاه تختی اهواز، راهی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان شد و ضمن بازدید از اردوی استعدایابی زیر 19 سال فوتبال کشور که تا هفدهم دیماه در مجموعه فولاد ادامه دارد، از زیرساخت های مختلف این باشگاه بازدید کرد.

عزیزی خادم با حضور در اردوی استعدایابی زیر 19 سال در باشگاه فولاد خوزستان گفت: انشاالله خیلی زود به روزهایی برگردیم که استعدادهای زیادی را شناسایی کنیم و باشگاه بزرگ فولاد نیز به استعدادها کمک کند. گرشاسبی مدیرعامل باشگاه نیز یکی از بهترین مدیران عامل کشور در حوزه ورزش است.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خطاب به بازیکنان حاضر در این مرحله از استعدادیابی گفت: اگر شما دانشگاهی باشید، دانشگاه برای همیشه این شانس را برای شما نگه می دارد که در مسیری که دوست داشتید حرکت کنید. پس در ورزش حرفه‌ای هم ناامید نشوید و به دانشگاهی شدن توجه داشته باشید زیرا دانشگاه این شانس را به شما می دهد که همیشه دیده شوید. شرایط لازم برای دیده شدن شما در استان ها و کمیته جوانان فدراسیون نیز وجود دارد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز