بیژن مقانلو در گفت‌وگو با برنا

ساعی مورد قبول جامعه بزرگ تکواندو است/ باید از تجربیات پولادگر هم استفاده کرد

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۲۸۸۷
ساعی مورد قبول جامعه بزرگ تکواندو است/ باید از تجربیات پولادگر هم استفاده کرد
سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم انسجام دوباره به تکواندو برگردد تا بازهم شاهد درخشش این رشته در میادین بین‌المللی باشیم.

بیژن مقانلو، پیشکسوت تکواندو، درباره انتخاب هادی ساعی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: برای ساعی آرزوی موفقیت دارم؛ به هر صورت یک تغییری شکل گرفته و باید این تغییر را به فال نیک بگیریم. امیدوارم مجددا آن انسجام در خانواده تکواندو به وجود بیاید تا بتوانیم بار دیگر شاهد افتخارآفرینی‌های این رشته در میادین بین‌المللی باشیم.

وی اضافه کرد: ساعی جزو نخبگان ورزش ایران و جزیی از خانواده بزرگ تکواندو است. قطعا این انتخاب نشان می‌دهد ساعی مورد قبول جامعه بزرگ این رشته است. البته همانطور که آقای هادی ساعی هم اشاره کردند تجربیات پولادگر ارزشمند است و باید از این تجربیات استفاده کنیم اما از همه مهمتر این است که اشتباهات گذشته دیگر تکرار نشود.

سرمربی سابق تیم ملی درباره ارزیابی خود از عملکرد 20 ساله پولادگر در فدراسیون گفت: پولادگر در این 20 سال خیلی برای تکواندو زحمت کشید و در این سال‌ها افتخارات زیادی نصیب خانواده تکواندو شده که جای تقدیر و تشکر دارد اما در این اواخر شرایط واقعا نابسامان شد و فقط امیدوارم با این آشتی بزرگی که رخ داد شاهد درخشش دوچندان این رشته باشیم.

مقانلو با اشاره به وعده‌های رئیس جدید فدراسیون تکواندو گفت: هر چیزی که با برنامه همراه باشد نتیجه هم به دست می آید چون زمانی که برنامه داشته باشی هر جا احساس کردی اشتباهی شده می‌توانی اصلاح کنی اما به شرطی که واقع‌گرا هم باشیم. برخی مواقع واقعیت را می‌بینیم اما خودمان را گول می‌ زنیم و در این شرایط قطعا نمی‌شود پیشرفت کرد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز