علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با برنا

استقلال نباید صدرنشینی را از دست بدهد/ امسال مشکل مدیریتی نداریم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۳۰۵۸
استقلال نباید صدرنشینی را از دست بدهد/ امسال مشکل مدیریتی نداریم
اکبرپور اعتقاد دارد استقلال امسال در صورت نداشتن مشکلات مدیریتی می‌تواند به صدرنشینی ادامه بدهد و قهرمان شود.

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره دربی امیدها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خوبی بود. استقلال از فرصت‌های خود استفاده نکرد و در فوتبال اگر از فرصت‌ها استفاده نکنید شکست می‌خورید. مدیریت فعلی آکادمی برعهده مهرانپور، شخصی از بدنه باشگاه استقلال است. باید زمان زیادی برای آکادمی صرف شود. تیم نوجوانان ما قهرمان شد اما پس از من یک مربی جدید آمد و اعضای تیم قبلی هر کدام به تیم‌های جدید رفتند. ای کاش بازیکنان بیشتری حفظ می‌شدند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره شرایط استقلال تا این مقطع از فصل افزود: تا امروز استقلال صدر جدول است و از لحاظ کسب نتیجه خوب بوده. امیدوارم بازیکنان دقت و تلاش بیشتری داشته باشند و در صدر بمانند. در بازی مقابل آلومینیوم هم مانند بازی مقابل فجر برد از دست رفت. بازیکنان باید بدانند تا چه اندازه صدرنشینی دوباره سخت است. باید شرایط حفظ شود و از رتبه اول این تیم پایین‌تر نیاید.

اکبرپور گفت: آجرلو از زمانی که به استقلال آمده به تیم سر و سامان داده. استقلال همیشه در این سال‌ها مشکل مدیریتی داشته اما امسال چنین مشکلی مشاهده نمی‌شود. امیدوارم همچنان مدیریت بی‌حاشیه به کارش ادامه دهد.

وی درباره مدعیان قهرمانی عنوان کرد: استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان اصلی هستند. تراکتور؟ پنجره‌های آن‌ها بسته بود. هم دیر یارگیری کردند و هم یارگیری‌شان خوب نبوده. تراکتور تیمی است که باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرد تا مدعی شود که البته این کار صورت نگرفته است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز