استقلال- مس؛ آبی‌ها در تونل مندلیف!

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۲۸۳۰۹۱
استقلال- مس؛ آبی‌ها در تونل مندلیف!
تیم استقلال از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان قرار خواهد گرفت.

به گزارش برنا؛ شاگردان مجیدی پس از گذشت چند بازی سخت مقابل مدعیان و تساوی برابر آلومینیوم حالا مقابل تیم چهارم جدول قرار خواهند گرفت. استقلال تا امروز شکستی نداشته و با توجه به تساوی برابر پرسپولیس و آلومینیوم و برد مقابل سپاهان آمار نسبتا قابل قبولی مقابل حریف‌های مستقیم خود کسب کرده اما با توجه به بازی آسان تیم دوم یعنی پرسپولیس، به شدت به برد در این بازی نیاز دارد.

استقلالی‌ها در لیگ بیست و یکم تاکنون در ورزشگاه آزادی دروازه‌شان را باز شده ندیده‌اند اما حالا باید مقابل مهاجم سابق خود، منشا روز سختی تجربه کنند. آبی‌ها هنوز مشکل جدی موقعیت سازی دارند و در 3 بازی اخیرشان شاید به اندازه انگشتان یک دست هم موقعیت گل نداشته‌اند اما آمار خط دفاعی و امتیازگیری آن‌ها آنقدر خوب بوده که حالا با 2 برد می‌توانند به قهرمانی نیم فصل برسند. اتفاقی که رخ دادن آن کاملا دست خود استقلالی‌ها است. نکته مهم برای آبی‌ها بازگشت غفوری به ترکیب اصلی است.

در سمت مقابل مس رفسنجان فوتبال با کیفیت سال گذشته خود را امسال با چاشنی کسب نتیجه همراه کرده و ماحصل آن کسب رتبه چهارمی در لیگ شده است. رفسنجانی‌ها مقابل تیم‌های بالانشین البته آمار چندان خوبی ندارند و قوی‌ترین تیمی که برده‌اند، ذوب‌آهن رده نهمی بوده است. مساله‌ای که می‌تواند از لحاظ روحی به ضرر آن‌ها باشد. بازی در ورزشگاه آزادی و استفاده از انگیزه مسی‌ها می‌تواند برگ برنده ربیعی باشد اگر بتوانند راهی به دروازه استقلال بیابند که در دقایق پایانی به شدت آسیب‌پذیر است اما هنوز هیچ عکاسی در ورزشگاه آزادی صحنه شادی گل یک تیم لیگ برتری را در رقابت‌های امسال ثبت نکرده. آیا منشا این طلسم را خواهد شکست.

احتمالا باید منتظر دیداری کم گل باشیم مگر آن که مس بی‌محابا حمله کند یا مجیدی سورپرایزی ویژه داشته باشد.

***

تساوی مس مقابل استقلال در بازی اول دور برگشت لیگ گذشته شام آخر فکری بود. پس از آن بازی سرمربی آبی‌پوشان تغییر کرد و مجیدی روی نیمکت نشست. به این ترتیب مجیدی هیچ‌گاه برابر مس روی نیمکت استقلال ننشسته است.

مس یک‌بار در سال 88 در جام حذفی توانسته استقلال امیر قلعه‌نویی را شکست دهد. در دیداری که علیزاده و میلاد نوری برای آبی‌پوشان در جریان تساوی 2-2 در وقت‌های قانونی گل زدند.

2 شکست از 3 شکست مس تا اینجای لیگ در بازی‌های خارج از خانه بوده. آن‌ها البته پس از برد 3-0 برابر صنعت نفت از لحاظ روحی آماده به نظر می‌رسند.

گلزنان بازی دور رفت پیش ارسلان مطهری و وریا غفوری بودند که در بازی امسال حضور دارند. گلزن بازی برگشت آبی‌پوشان یعنی فرشید باقری از این تیم جدا شده. مسیح زاهدی هم که گل مسی‌ها در بازی برگشت را به ثمر رسان هم اکنون در گل گهر بازی می‌کند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز