بازی سخت در پساحذف؛ پرسپولیس صدر را هدف می‌گیرد

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۸۳۳۱۰
بازی سخت در پساحذف؛ پرسپولیس صدر را هدف می‌گیرد
در حالی که پرسپولیسی ها در شوک حذف تلخ از آسیا قرار دارند، خود را برای حضور در چهاردهمین ایستگاه مسیر لیگ برتر در دوره بیست و یکم آماده می کنند تا در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال پدیده مشهد بروند.

به گزارش برنا؛ در ادامه رقابت های لیگ برتر و در حالی که حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ما را تحت الشعاع قرار داده است شاگردان یحیی گل محمدی به مشهد رفته اند تا برابر پدیده بازی هفته چهاردهم خود را برگزار کنند، دیداری که شرایط خاصی بر آن حکمفرما است.

پرسپولیس که با روند خوب اخیرش توانسته پیروزی های متوالی را در لیگ برتر به نام خود به ثبت برساند در ادامه مسیر خود در لیگ پس از شوک ناشی از حذف از آسیا برابر قعرنشین لیگ برتر به میدان می رود، دیداری که تحت تاثیر خبر تلخ اخیر برای قرمزها ممکن است این بازی پرسپولیس را تحت الشعاع خود قرار بدهد.

در آن سوی این میدان پدیده ناکام اما با انگیزه در شرایطی منتظر پذیرایی از شاگردان یحیی گل محمدی است که اگرچه شکست ها و ناکامی های متوالی را تجربه کرده اما هنوز ناامید نشده و با کورسوی امید باقی مانده در تلاش است پرسپولیس شوک زده را در مشهد با چالش دیگری روبرو سازد، موضوعی که می تواند از شاگردان سیدعباسی در این دیدار حریف سرسختی را برای قرمزها بسازد.

با وجود تمام مشکلاتی که در حال حاضر این دو باشگاه با آن دست و پنجه نرم می کنند، هدف اصلی شان در پایان 90 دقیقه بازی امروز کسب 3 امتیاز و پیروزی است، مساله ای که تحقق آن برای پرسپولیس می تواند زمینه را برای صدرنشینی شاگردان یحیی آماده تر از قبل نموده و در سوی دیگر موفقیت احتمالی پدیده در برابر ستاره های پرسپولیس کورسوی امید را برای تیم میزبان بازی فراهم می آورد.

پرسپولیس بدون محروم و در غیاب مصدومانی مثل امید عالیشاه، حامد پاکدل، محمد شریفی و وحدت هنانوف برای رویارویی برابر پدیده مهیا می شود. این در حالی است که اخبار رسیده از اردوی پدیده ای ها از این حکایت دارد که بازیکن خاصی به دلیل محرومیت و مصدومیت در بین نفرات تیم دیده نمی شود و کادر فنی پدیده این شانس را دارد که با تیمی کامل برای جدال برابر پرسپولیس آماده حضور در مستطیل سبز در این دیدار شوند.

دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس شنبه - 18 دی از ساعت 15 در حالی در وزشگاه ثامن الائمه برگزار می شود که محمدحسین زاهدی‌فر، حسین مرادی، میلاد قاسمی و علی بای تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز