ابراهیم قاسمپور در گفت‌و‌گو با برنا

از حذف سرخابی‌ها شوکه نشدم/ فقط وعده دادند و رفتند!

۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۳۳۳۸
از حذف سرخابی‌ها شوکه نشدم/ فقط وعده دادند و رفتند!
ابراهیم قاسمپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برنا در واکنش به حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: این اتفاقات، اتفاقات جدیدی نیست و من اصلا از شنیدن این خبر شوکه نشدم.

ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال، در خصوص حذف 3 نماینده ایران از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: این مساله، اتفاق عجیبی برای ورزش و فوتبال ما نیست و قابل پیش بینی بود که این اتفاق برای تیم های باشگاهی ما رخ دهد. برای کسی مثل من که خیلی از مسائل فوتبال و ورزش را دیده‌ام، یک اتفاق عادی محسوب می‌شود مثل خیلی از اتفاقاتی که این روزها در اطراف ما رخ می دهد.

وی تاکید کرد: بدون شک این اتفاق ناشی از بی تدبیری مسوولان و مدیران ورزشی و فوتبالی ماست که در سال‌های قبل به فکر نبودند و با وعده و وعیدهای تکراری همه را سرگرم نگه داشتند. وقتی ما انواع و اقسام پرونده‌های مالی و شکایتی را در AFC و فیفا داریم طبیعی است به باشگاه‌های ایرانی مجوز حضور در لیگ قهرمانان داده نشود. مشکلات ورزش و فوتبال ما یکی دو تا نیست، مشکلاتی که از سال‌های دور با ما بوده و مدیران قبلی هیچ تلاشی برای رفع آن نداشته‌اند.

پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود: باید بگویم AFC با هیچ کس شوخی ندارد و فرصتی هم که در گذشته از کنفدراسیون گرفتند در حکم مسکنی بود که فقط درد را برای زمان کوتاهی آرام می کرد اما آن را از بین نبرد. سال‌های قبل مدیران وزارت ورزش، فدراسیون و باشگاه‌ها فقط برای این که خودی نشان دهند وعده حرفه‌ای سازی و خصوصی سازی را برای دو باشگاه دادند و از قِبل این دو باشگاه به نام و نشانی رسیدند و رفتند تا حالا مردم و هواداران این دو تیم بمانند و ناراحتی حذف از آسیا! حالا هم فکر نکنید ناراحتی مردم و هواداران برای این آقایان مهم است! آقایان از پرسپولیس و استقلال و فوتبال برای خود سکوی پرتاب ساختند و حالا هواداران ماندند و حسرت حذف تیم های شان و این مدیران کک شان هم نمی‌گزد. آقایانی که وقتی اینفانتینو برای فینال لیگ قهرمانان برای عکس یادگاری صف کشیده بودند، الان کجا هستند؟ چرا جواب هواداران فوتبال را نمی دهند؟

قاسمپور با اشاره به نابسامانی‌های این روزهای فوتبال ایران به خبرنگار برنا گفت: ببینید در لیگ ما چه می‌گذرد؟ داستان بدهی‌هایی که در فوتبال به بار آمده است. یا ماجراهایی شبیه ماجرای باشگاه گل‌گهر؛ همه این‌ها فقط و فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد؛ حضور آدم‌های ناسالم، ناصالح و غیرمتخصص که یا کارشان را بلد نیستند و بی تدبیر هستند یا این که منافع مالی پشت این ماجراها برای‌شان وجود دارد. تا این مدیران در ورزش و فوتبال ما کار کنند، این ماجراها برای ما نباید عجیب باشد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز