استارت ساحلی‌بازان لیگ برتری از سواحل خلیج همیشه فارس

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۰:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۳۶۷۰
لیگ برتر ساحلی از فردا (یکشنبه 19 دی‌ماه) در کنار خلیج همیشه فارس آغاز می‌شود تا تیم‌های لیگ برتری در هفته‌های اول و دوم این رقابت‌ها در سواحل شهر بندرعباس به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش برنا، دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه 19 دی‌ماه با حضور 11 تیم آغاز می‌شود و مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مدت 11 هفته تا 26 اردیبهشت سال آینده پیگیری خواهد شد.

موج سواران ساحل نوشهر، هورسان رامسر، شهداب یزد، پیکان بندر دیر، توپکا بابلسر، منطقه آزاد چابهار، فولاد هرمزگان، فولاد جوان هرمزگان، بسآمد گستر تهران، ملوان تهران و سنگ آهن بافق تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها هستند.

تیم‌ها در دیدارهای لیگ برتر ساحلی در دو مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در صورت تساوی، گلدن ست تعیین کننده برنده خواهد بود که در پایان مسابقات هر روز برگزار می‌شود.

در پایان مرحله مقدماتی هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و جایزه 150 میلیون تومانی نیز برای چهار تیم‌ برتر این مسابقات درنظر گرفته شده است.

هفته‌های اول (19 تا 21 دی‌ماه) و دوم (24 تا 26 دی‌ماه) لیگ برتر ساحلی به میزبانی شهر بندرعباس برگزار خواهد شد و توفیق کابلی به عنوان سرپرست کل، کامران ذوقی سرپرست فنی، عبدالرئوف بستگانی مدیر اجرایی، بهرام سلیمانی سرپرست داوران، احمد دریانورد سرپرست زمین و نادر راهجردیان مسئول VIS این مسابقات هستند.

اکبر مسیبی، مجید آقازاده، علی‌اکبر صدر، علیرضا صفری‌زاده و گل‌محمد کر داوران هفته نخست این رقابت‌ها هستند و در هفته دوم نیز حسن بازدرهوا، مسعود حمدانی‌پور، محمد جمشیدی، سپهر سلطانی و مصطفی حیدری قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

نخستین دوره لیگ برتر ساحلی ایران جمعه نهم مهرماه سال جاری با قهرمانی تیم موج سواران ساحل نوشهر به پایان رسید و تیم‌های ساوانا بهشهر، هورسان رامسر و شهداب یزد نیز به مقام‌های دوم تا چهارم دست یافتند.

 

** برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر ساحلی به قرار زیر است:

 

یکشنبه 19 دی‌ماه 1400

موج سواران ساحل نوشهر – ملوان تهران / بازی اول ساعت 8 و مسابقه دوم ساعت 12

هورسان رامسر – بسآمد گستر تهران / بازی اول ساعت 9 و مسابقه دوم ساعت 13

شهداب یزد – فولاد جوان هرمزگان / بازی اول ساعت 10 و مسابقه دوم ساعت 14

پیکان بندر دیر – فولاد هرمزگان / بازی اول ساعت 11 و مسابقه دوم ساعت 15

 

دوشنبه 20 دی‌ماه 1400

توپکا بابلسر – منطقه آزاد چابهار / بازی اول ساعت 8 و مسابقه دوم ساعت 11

سنگ آهن بافق – بسآمد گستر تهران / بازی اول ساعت 9 و مسابقه دوم ساعت 12

موج سواران ساحل نوشهر – فولاد جوان هرمزگان/ بازی اول ساعت 10 و مسابقه دوم ساعت 13

 

سه‌شنبه 21 دی‌ماه 1400

هورسان رامسر – فولاد هرمزگان / بازی اول ساعت 8 و مسابقه دوم ساعت 11

شهداب یزد – منطقه آزاد چابهار / بازی اول ساعت 9 و مسابقه دوم ساعت 12

پیکان بندر دیر – توپکا بابلسر / بازی اول ساعت 10 و مسابقه دوم ساعت 13

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز