در گفت‌وگو با برنا

پنجعلی: مدیرانی که از ۲۰ سال گذشته قول خصوصی‌سازی را دادند حالا جواب هواداران استقلال و پرسپولیس را بدهند

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۳۷۷۲
پنجعلی: مدیرانی که از ۲۰ سال گذشته قول خصوصی‌سازی را دادند حالا جواب هواداران استقلال و پرسپولیس را بدهند
محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: مدیرانی که از بیست سال گذشته در هر مصاحبه‌شان به هواداران قول خصوصی‌سازی و مجوز حرفه‌ای‌گری را دادند حالا بیایند و جواب هواداران و پیشکسوتان دو باشگاه پرطرفدار را بدهند.

​محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی پرسپولیس در مشهد که منجر به تساوی یک- یک شد، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پرسپولیس در این دیدار عملکرد فنی بدی نداشت و توانست موقعیت های زیادی را روی دروازه پدیده ایجاد کند اما خرابی زمین از یک سو و کم دقتی بچه ها در چند صحنه از سوی دیگر منجر به این شد که این بازی با تساوی به پایان برسد.

وی افزود: پرسپولیس تیمی است که اساس کارش روی زمین است و خرابی زمین به سود پدیده بود و در چند صحنه فرصت‌های خوبی برای گلزنی نصیب پرسپولیس شد که شاید اگر کیفیت زمین خوب بود، این موقعیت‌ها بهره بیشتری را نصیب‌مان می کرد. پرسپولیسی‌ها در این مسابقه دوندگی زیادی داشتند و با تمام وجود برای پیروزی تلاش کردند که این مساله قابل تقدیر است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عقب افتادن سرخ‌ها از کورس بالای جدول تصریح کرد: خیال تان راحت باشد. درست است که پیروزی در این بازی خیلی به سود پرسپولیس بود و می توانست وضعیت تیم را بهتر از قبل کند اما شرایط پرسپولیس این گونه باقی نمی ماند و اطمینان دارم رقبای ما هم امتیازاتی را از دست خواهند داد و پرسپولیس می تواند این نتیجه اش را در بازی های بعدی جبران کند.

پنجعلی در واکنش به اتفاقات اخیر برای سرخابی‌ها و حذف نمایندگان ایران از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: این یک اتفاق نبود، به اعتقاد من یک فاجعه بود. در این سال ها همه به دروغ گفتند حرفه ای هستیم اما بالاخره یک جایی دروغ های آقایان رو می شد که این ماجرا در این برهه زمانی مشخص شد تا حالا پرسپولیس و استقلال و هواداران دو تیم تاوان این همه دروغ و پنهان‌کاری را بدهند. ما نه استادیوم اختصاصی داریم، نه حق پخش تلویزیونی شامل حال مان می شود. شرایط تبلیغات محیطی را هم که می بینید با این همه کمبود و معضل چرا باید توقع داشته باشیم AFC بازهم حرف ها و دروغ های مان را  که از سال های قبل گفته شده را باور کنند؟! به خدا برای ما زشت است که بهترین تیم های فوتبال مان هنوز از امکانات اولیه محروم هستند. مدیرانی که در سال های قبل فقط وعده داده اند، باید پاسخگو باشند. مدیرانی که از 20 سال قبل در هر مصاحبه شان به هواداران قول خصوصی سازی و مجوز حرفه‌ای‌گری را دادند حالا بیایند و جواب هواداران و پیشکسوتان این دو باشگاه را بدهند. تا کی می خواستیم با دروغ و پنهان کاری کارمان پیش برود، بالاخره یک جایی دست مان رو می شود! با خودزنی هایی که داشتیم زمینه را برای حذف پرسپولیس و استقلال فراهم آوردیم. با دروغ و خودزنی AFC تحریک شد و این مساله منجر به این فاجعه شد.

وی در مورد تبعات حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان عنوان کرد: بدون شک این ماجرا تبعات بدی را برای فوتبال و ورزش ما خواهد داشت. کمترین بازخورد ماجرا این است که می تواند انگیزه و روحیه تیم ها را تضعیف کند. ما لیگ را برگزار می کنیم تا تیم های برتر به بازی های بین المللی برسند، حالا که از آسیا محروم شده ایم، دیگر با چه روحیه ای لیگ را برگزار کنیم؟!

انتهای پیام//

نظر شما