هوشنگ لوینیان در گفت‌وگو با برنا

از دوران بازی نویدکیا مشخص بود مربی خوبی می‌شود/ امسال یک مربع قهرمانی داریم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۴۱۰۲
از دوران بازی نویدکیا مشخص بود مربی خوبی می‌شود/ امسال یک مربع قهرمانی داریم
هوشنگ لوینیان با تمجید از مُحرم نویدکیا اعلام کرد امسال تیم‌های فوتبال سپاهان، استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند.

هوشنگ لوینیان، بازیکن پیشین سپاهان، درباره نمایش تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر امسال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در فولاد نوین اهواز مشغول به کارم و تا جایی که بتوانم بازی‌های سپاهان را می‌بینم. سپاهان شروع خوبی در ابتدای فصل داشت اما دچار افت مقطعی و محسوسی پیدا کرد. این مسئله باعث شد امتیازات چند بازی از دست برود اما برد برابر فولاد باعث شد سپاهان به کورس برگردد.

پیشکسوت سپاهانی‌ها در ادامه افزود: با توجه به رفاقتی که با مُحرم دارم بازی‌های سپاهان برایم اهمیت ویژه‌ای دارد. مُحرم یکی از سرمایههای فوتبال است. او هم پرستیژ دارد و هم دوران بازی‌اش شخصیتی ویژه داشت. باید به او فرصت داده شود تا بتواند توانایی‌هایش را نشان دهد. در این یکی، دو سال البته خوب خودش را نشان داده است. سال آخری که من در سپاهان بودم محرم به تیم بزرگسالان اضافه شد. از همان موقع مشخص بود او می‌تواند مربی خوبی شود. به هر حال محرم در سن بسیار کمی کاپیتان سپاهان شد، در حالی که بازیکنانی با سن بیشتر نسبت به او در تیم بودند.

لوینیان در رابطه با مدعیان قهرمانی عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی هستند. در کنار این دو تیم سپاهان و گل‌گهر هم مدعی هستند. خارج از این مربع مدعیان باید از خطیبی و تیمش تمجید کنم که فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشته است.

وی گفت: در تیم سپاهان امسال مدافعین کنار بسیار خوبی وجود دارد. هم نورافکن و هم دانیال اسماعیلی‌فر عالی و به نوعی نقطه قوت تیم بوده‌اند. البته نمی‌توانم بگویم یک بازیکن تک ستاره سپاهان است و بدون او این تیم می‌لنگد. در رابطه با نقطه ضعف زردپوشان سپاهانی هم می‌توان به غیبت پیام نیازمند اشاره کرد. او در زمان حضورش پشت دفاع را جمع می‌کرد اما دروازه‌بان فعلی در این زمینه ضعف دارد. او احتمالا مشکل زبان و ارتباط هم دارد و شاید خط دروازه را بتوان یکی از معدود نقاط ضعف سپاهان دانست.

انتهای پیام//

نظر شما