راحله فارسی در گفت‌وگو با برنا

برای ثبت رکورد بهتری آماده بودم اما نشد/ موفقیت در بازی‌های آسیایی مهم است

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۴۱۳۰
برای ثبت رکورد بهتری آماده بودم اما نشد/ موفقیت در بازی‌های آسیایی مهم است
عضو تیم ملی کامپوند بانوان گفت: خوشبختانه تیم یکدست و خوبی در اختیار داریم.

راحله فارسی، عضو تیم ملی کامپوند، درباره ثبت رکورد جدید در اردوی انتخابی تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی برخلاف دوره‌های قبل در سطح بسیار بالایی برگزار شد و اکثر بچه‌هایی که حضور داشتند رکوردهای بهتری را به ثبت رسانند. رقابت شدیدتر از قبل بود. موفق شدم 100 نمره رکوردم را بالا ببرم البته مدنظرم رکورد بهتری بود و در تمرینات رکوردهای بالاتری را ثبت کردم اما شرایط جوی روز مسابقات مناسب نبود و نتوانستم به رکورد مورد تاییدم برسم.

وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا ادامه داد: تیم ملی اخیرا هم عنوان نایب قهرمانی در آسیا را به دست آورد که نشان می‌دهد تیم آمادگی خوبی دارد. همانطور که در جریان هستید تیم‌های آسیایی جزو کشورهای قدرتمند به شمار می روند و رکوردهایی که در این رویداد به ثبت رسید واقعا رکوردهای بالایی بود. تیم ها با آمادگی 100 درصد آماده بودند و حتی تیم های معمولی هم دیگر در این مسابقات برای ما تبدیل به یک حریف جدی شده بودند اما خوشبختانه نمایش خوبی داشتیم و موفق شدیم عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاوریم.

فارسی در مورد نتیجه احتمالی کامپوند ایران در بازی‌های آسیایی هم گفت: تیم یکدست و خوبی داریم. خوشبختانه چون در رقابت‌های اخیر هم موفق شدیم نایب قهرمانی را به دست بیاوریم، بسیار امیدوار هستیم که نتایج خوبی را هم در بازی های آسیایی که جزو مهم ترین رویدادها به شمار می‌رود کسب کنیم.

عضو تیم ملی کامپوند در پایان با اشاره به المپیکی شدن این رشته توضیح داد: سالهاست بحث حضور این رشته در بازیه‌ای المپیک مطرح است و خوشبختانه بر اساس آنچه که گفته می شود قرار است در المپیک پاریس به صورت آزمایشی حضور داشته باشد اما برای المپیک 2028 حتمی است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز