در گفت‌و‌گو با برنا

مهاجرانی: حذف استقلال و پرسپولیس یک شبه نبوده است/ مدیران سال‌های گذشته یا جواب نامه AFC را نداده‌اند یا فقط روی مشکلات سرپوش گذاشته‌اند

۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۲۸۴۲۱۳
مهاجرانی: حذف استقلال و پرسپولیس یک شبه نبوده است/ مدیران سال‌های گذشته یا جواب نامه AFC را نداده‌اند یا فقط روی مشکلات سرپوش گذاشته‌اند
حشمت مهاجرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی برنا به اتفاقات اخیر در خصوص حذف نماینده‌های ایران از لیگ قهرمانان واکنش نشان داد و تاکید کرد این ماجرا، اتفاق بدی با عواقب ناگواری برای فوتبال ایران محسوب می‌شود.

حشمت مهاجرانی، پیشکسوت فوتبال، درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: آن‌چه مسلم است این است که حذف این تیم‌ها از گردونه لیگ قهرمانان آسیا اتفاق تلخی است که به طور حتم یک شبه رخ نداد. در این زمینه به طور حتم از سال‌ها قبل مکاتبات و نامه‌نگاری‌هایی از سوی مسئولان AFC و فیفا صورت گرفته که طی آن ایرادها و مشکلات ذکر شده اما مسئولان ورزش ما به خصوص مدیران فدراسیون به آن توجهی نداشته اند و اگر هم پاسخی به آنها داده شده، قانع کننده نبوده که امروز کار به جایی رسیده که تیم‌های برتر و پرطرفدار ما را از حضور در لیگ قهرمانان محروم شده اند.

وی در تکمیل این صحبت‌های خود افزود: به نظر می‌رسد پاسخ هایی که از جانب مدیران ما به AFC داده شده مصلحتی بوده و برای سرپوش گذاشتن روی مشکلات و ایرادهای ما به آنها رسیده تا با باقی ماندن مشکلات و ضعف‌ها در نهایت دود این مشکل به چشم تیم های پرهوادار پرسپولیس و استقلال برود.

سرمربی سال‌های دور تیم ملی ضمن ابراز دلخوری از ضعف مدیران فوتبالی در این ماجرا تاکید کرد: این اتفاق، اتفاق بدی برای ایران در عرصه بین المللی است و می‌تواند به پرستیژ ما در سطح آسیا و دنیا لطمات زیادی را وارد کند. زمانی که عده‌ای به دنبال سرپوش گذاشتن روی ایرادها و مشکلات هستند، نتیجه‌ای بهتر از این عایدمان نمی‌شود. وقتی با صداقت جواب نامه‌نگاری‌ها در سال‌های قبل داده نشد و به دنبال سرپوش گذاشتن روی مشکلات بودیم، AFC هم چنین تصمیم های بدی را برای ما می‌گیرد.

مهاجرانی در مورد تبعات بدی که این اتفاق برای ما ایجاد می‌کند، به خبرنگار برنا گفت: آسیا میدان بزرگی برای این بود که بتوانیم فوتبالمان را به سراسر دنیا نشان دهیم و این محرومیت‌هایی که برای پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر به وجود آمده باعث می‌شود نسل فعلی مربیان و بازیکنان این تیم‌ها لطمه بدی را ببینند و این مسئله عواقب بدی را برای ما در پی خواهد داشت. باشگاه‌ها، مدیران، بازیکنان و حتی هواداران‌شان چه گناهی کردند که باید تقاص سوءمدیریت‌ها سال‌های قبل را بدهند؟!

سرمربی تیم ملی در جام جهانی 1978 خاطرنشان کرد: سوءمدیریت‌هایی که باعث شد نمایندگان ایران قربانی شوند، باعث می‌شود فیفا و AFC از این به بعد با شک و تردید به فوتبال ما نگاه کنند و این مسئله برای ما که از پیشینه خوبی با حضور ستاره‌ها و لژیونرهای باکیفیت در سراسر دنیا برخوردار هستیم هم اتفاق ناخوشایندی است و می تواند به ضرر آنها نیز تمام شود.

انتهای پیام//  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز